۸۵ درصد دستگیرشدگان اغتشاشات با رأفت اسلامی آزاد شدند
کد خبر: 4098201
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

۸۵ درصد دستگیرشدگان اغتشاشات با رأفت اسلامی آزاد شدند

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه پشت پرده اغتشاشات اخیر، مدعیان دروغین حقوق بشر قرار دارند، گفت: ۸۵ درصد دستگیرشدگان اغتشاشات با رأفت اسلامی آزاد شدند.

حسن عسکری، فرماندار سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار سنندج دیروز، 17 آبان‌ماه در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج، ایجاد امنیت پایدار مردمی را از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: ایران امن‌ترین کشور در منطقه است و براین اساس بوده که دشمنان نظام درصدد برهم زدن این امنیت هستند لذا مردم اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به امنیت وارد شود.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: با همکاری مردم، عاملان اغتشاش و ناامنی کشور و نقشه شوم توطئه‌گران شناسایی شدند.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه پشت پرده اغتشاشات اخیر، مدعیان دروغین حقوق بشر قرار دارند، بیان کرد: ۸۵ درصد دستگیرشدگان اغتشاشات با رأفت اسلامی آزاد شدند.

وی با بیان اینکه در پشت قضیه افرادی مدعی دفاع حقوق بشر بودند که دستشان به خون بسیاری از جوانان آلوده بوده این اغتشاشات را هدایت می‌کردند، افزود: در این راستا ضرورت دارد جوانان تاریخ و هویت گذشته کشور را به خوبی مطالعه کنند.

عسکری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، روشنگری و تبیین مسائل کشور برای جوانان را ضروری ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه تنظیم لایحه بودجه سال آینده کشور هستیم، تأکید کرد: شورای شهر و شهرداری مشکلات شهر سنندج مانند وضعیت ترافیک سنندج، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز، افزایش ایمنی، روان‌سازی و تردد، توسعه فضای گردشگری و تفریحی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

عسکری با اشاره به اینکه در آستانه فصل زمستان قرار داریم، خواستار آمادگی ستاد بحران در مواجهه با بحران‌های طبیعی شد.

انتهای پیام
captcha