یادگاران عرصه جهاد و شهادت بزرگترین سرمایه‌های نظام اسلامی هستند
کد خبر: 4099606
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

یادگاران عرصه جهاد و شهادت بزرگترین سرمایه‌های نظام اسلامی هستند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یادگاران عرصه جهاد و شهادت بزرگترین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، پس باید برای تکریم آنها بیش از پیش بکوشیم.

یادگاران عرصه جهاد و شهادت بزرگترین سرمایه‌های نظام اسلامی هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی 23 آبان در همایش انس و الفت وابستگان، بازنشستگان و پپیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در تالار قصر طلای شاهین‌دژ برگزار شد، اظهار کرد: فرزندان نسل انقلاب و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود برای پیروزی اراده الهی بر کفر و غلبه حق بر استکبار تلاش می‌کنند.

وی یادگاران عرصه جهاد و شهادت را بزرگترین سرمایه‌های ایران اسلامی دانست و گفت: باید قدردان آنها باشیم، برای ادامه دادن راه‌شان از صمیم قلب تلاش کرده، از تجربیات‌شان حداکثر استفاده را بکنیم‌، به‌طوری‌که آنها ناگفته‌های زیادی برای نسل جدید کشورمان دارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم به وضوح فرموده است، اعمال‌مان حتی اگر به اندازه ذره‌ای باشد، در ارزیابی آورده خواهد شد، بیان کرد: بنابراین رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان پاداش ایثار و فداکاری خود را از خداوند متعال دریافت خواهند کرد.

شهسواری بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب با همه توان و ظرفیت برای از پا درآوردن انقلاب اسلامی وارد عمل شده بودند، ولی ملت غیور این مرزوبوم صرف‌نظر از سن، موقعیت اجتماعی و ... به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفته و به میادین حق علیه باطل شتافتند.

وی با بیان اینکه، پس این قشر ایثارگر پاداش مجاهدت‌های خود را از خداوند متعال به‌طور قطع دریافت خواهد کرد، ادامه داد: ذات اقدس الهی بهتر و بیشتر از هرکسی قدردان خون این شهدای بزرگوار است، ولی با این همه ما در مواجهه با آنها وظیفه‌هایی داریم، که تکریم و بزرگداشت مقام‌شان و قدردانی از جهادشان مهم‌ترین مسئولیت‌مان است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه شهدا با خداوند متعال معامله کردند، پس این تجارت پرسود را هرگز زائل نکرده و از مسئولان یا دیگران خواسته‌ای ندارند، گفت: این قشر پرآوازه و سراسر افتخار تاکنون حتی به‌اندازه یک میلی‌متر خلاف جهت افکار و آرمان‌های امامین انقلاب حرکت نکرده‌اند، پس باید آنها را برای خودمان الگو قرار دهیم.

وی تحمیل جنگ 8 ساله، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و ... توسط دشمنان نظام را خاطرنشان کرد و گفت: دشمن بی‌امان در حال حمله کردن است، به‌طوری‌که جنگ ترکیبی نیز علیه کشور ما راه‌اندازی کرده‌اند، ولی هوشیارانه ازاین برهه نیز عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha