برگزاری مسابقات سراسری قرآن فراجا + فیلم
کد خبر: 4099638
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

برگزاری مسابقات سراسری قرآن فراجا + فیلم

بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا به میزبانی فرماندهی انتظامی استان گیلان برگزار خواهد شد.

مسابقات قرآن فراجابه گزارش ایکنا از اردبیل، بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا آبانماه سالجاری به میزبانی فرماندهی انتظامی برگزار خواهد شد.

در راستای ترویج فرهنگ ناب و انسان ساز قرآن و همچنین ایجاد فضای قرآنی در جهت انس هر چه بیشتر کارکنان و سربازان و جریان سازی قرآنی و معرفی افراد برتر و موفق قرآنی در سطح مجموعه انتظامی، بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم پایور و وظیفه فراجا از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۶ آبانماه در مجتمع نرگس زیبا کنار استان گیلان برگزار خواهد شد.

این مسابقات در 10رشته؛ حفظ کل، ۲۰، ۱۵، ۱۰، ۵ جزء و قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و درک مفاهیم سطح ۱ و ۲ به صورت جداگانه بین کارکنان پایور و وظیفه برگزار و نفرات برتر به مسابقات سراسری قرآن کریم نیرو‌های مسلح که سال آینده به میزبانی سپاه پاسداران برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.

نفرات راه یافته به مسابقات سراسری انتظامی ۳۰۰ نفر هستند که در مراحل شهرستانی، یگانی و استانی شرکت کرده و از بین ۲۳۰۰۰ نفر شرکت کننده به این دوره از مسابقات راه یافته‌اند و تلاش شده که منتخبین حاضر در مسابقات سراسری، از بین بهترین‌ها و برترین‌ها انتخاب و در مسابقات شرکت داده شوند و ۱۵ نفر از اساتید و داوران بین المللی قرآن، این دوره از مسابقات را داوری خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha