ارسال ۸۷ اثر از کهگیلویه‌وبویراحمد به جشنواره «فجر تا فجر»
کد خبر: 4100275
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

ارسال ۸۷ اثر از کهگیلویه‌وبویراحمد به جشنواره «فجر تا فجر»

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: تاکنون حدود ۸۷ اثر برای شرکت در جشنواره ملی «فجر تا فجر» به ثبت رسیده است.

نشست شورای اقامه نماز کهگیلویه‌وبویراحمدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 25 آبان‌ماه در نشست شورای اقامه نماز استان، اظهار کرد: نشست شورای اقامه نماز استان سومین جلسه شورای اقامه نماز استان بوده که هر سه ماه یک بار برگزار می‌شود و دستور کار این نشست نیز جشنواره ملی «فجر تا فجر» است. جشنواره ملی «فجر تا فجر» به‌منظور ادای دین دستگاه‌ها و نهادها به فریضه الهی نماز بوده که دستورالعمل آن به همه استان‌ها ابلاغ شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه تاکنون سه نشست در سطح استانی به‌منظور برگزاری مطلوب این جشنواره برگزار شده است، افزود: در این نشست‌ها پنج کمیته شامل کمیته علمی به ریاست دانشگاه دولتی یاسوج، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی با مسئولیت صدا و سیما، کمیته پشتیبانی با مسئولیت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، کمیته هنری با مسئولیت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کمیته دانش‌آموزی با مسئولیت سازمان آموزش و پرورش تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام قاسمی با اشاره به برگزاری نشست‌های این کمیته‌ها و ارائه گزارش آنها، اظهار کرد: تاکنون حدود ۸۷ اثر برای شرکت در جشنواره ملی «فجر تا فجر» به ثبت رسیده است.

وی ارسال این تعداد اثر را در شأن استان ولایت‌مدار کهگیلویه‌وبویراحمد ندانست و ادامه داد: انتظار می‌رود حرکتی جهشی برای تولید و ارسال آثار به این جشنواره در استان صورت گیرد. نماز یک امر حاکمیتی است، باید در ادارات و نهادهای جمهوری اسلامی فضا را تلطیف و جسم و روح برای اقامه نماز در مجموعه خود آماده کنند.

یادآور می‌شود، در این نشست هر یک از کمیته‌های پنج‌گانه گزارشی از فعالیت‌ها در حوزه وظایف و مسئولیت‌های خود در راستای برگزاری مطلوب جشنواره ملی «فجر تا فجر» را ارائه دادند.

انتهای پیام
captcha