حادثه تروریستی اصفهان نشانه درماندگی دشمنان ایران است
کد خبر: 4100412
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

حادثه تروریستی اصفهان نشانه درماندگی دشمنان ایران است

استاندار اصفهان در پیامی، ضمن تسلیت شهادت سه نیروی حافظ امنیت در حادثه تروریستی اصفهان، این جنایت را گواهی بر استیصال دشمنان از هماوردی با نظام در دیگر عرصه‌ها دانست.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در پیامی، شهادت مظلومانه سه تن از مدافعان امنیت در حادثه تروریستی ملک‌شهر را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

حمله کوردلانه و ناجوانمردانه عوامل تروریستی در شهر شهیدان، اصفهان در شامگاه ۲۵ آبان‌ماه (روز ایثار و شهادت اصفهان) که به شهادت و مجروح شدن تعدادی از حافظان مظلوم و مقتدر امنیت منجر شد، موجبات تأثر خاطر و تألم وافر همگان را فراهم کرد.

بی‌گمان این جنایت وحشیانه که قلب و روح ملت ایران، به‌ویـژه مردم ولایت‌مدار اصفهان را سرشار از درد و اندوه ساخت، گواهی مستدل بر ناامیدی و استیصال جبهه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هماورد در دیگر عرصه‌هاست.

این جنایت هولناک که عمق کینه‌‌ورزی و خصومت دشمنان این سرزمین را نشان می‌دهد، بار دیگر اندیشه شوم دشمنان و منافقان کوردل و فرومایه را نمایان ساخت که امروز در نقاب‌های متنوع با ژست‌های آزادی، آرامش، رفاه و سلامت مردم عزیز ایران اسلامی را دستمایه اغراض پلید و شیطانی خود ساخته‌اند و از هیچ تلاشی در راستای ریختن خون افراد بی‌گناه و مدافعان جان برکف نظم و امنیت ابایی ندارند.

تصریح و تأکید می‌کنم، ملت آزاده و سربلند ایران عزیز همواره نشان داده‌اند در پناه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این گذرگاه صعب را با همبستگی قاطع و هم‌افزایی مستمر همچون دیگر مصاف‌ها درنوردیده و با ریخته شدن خون عزیزانش، بیش از پیش همدلانه و متحدتر بر تحقق آرمان‌های والای شهدا و امام شهدا(ره) استقامت و ایستادگی می‌نماید.

آمران و عاملان این جنایت بدانند که به اذن الهی، به زودی عقوبت و مجازات سختی را خواهند چشید و رسوا خواهند شد.

اینجانب این مصیبت را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خانواده معظم شهدا و مردم ولایت‌مدار استان اصفهان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای آن ره‌یافتگان به سیر فی الله آمرزش طلبیده و برای خانواده‌های این شهدای مدافع امنیت صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha