الگو گرفتن از بیانیه گام دوم انقلاب خودباوری را در جوانان می‌آفریند
کد خبر: 4100714
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

الگو گرفتن از بیانیه گام دوم انقلاب خودباوری را در جوانان می‌آفریند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در تاریخ اسلام و انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب از جوان به معنای امید به آینده، خودآگاهی، اعتماد به نفس و خودباوری تعریف می‌شود، گفت: شرایط پیش رو می‌طلبد که با الگو گرفتن از بیانیه گام دوم انقلاب، با شور و نشاط و خودباوری، آینده خویش را بسازیم.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 27 آبان در جشن فرهنگی ـ ورزشی «همه هوادار ایران» در بیرجند، اظهار کرد: این جشن در آستانه جام جهانی و براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور جمعی از ورزشکاران استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های امروز اعم از برگزاری این‌گونه برنامه‌ها حاصل خون پنج هزار شهید ورزشکار دوران دفاع مقدس است، گفت: ۱۵۵ هزار شهید دفاع مقدس، جوان و مجرد بودند که می‌طلبد سیره و روش زندگی این شهدا الگوی جوانان قرار گیرد.

فرخنده با بیان اینکه در تاریخ اسلام و انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب از جوان به معنای امید به آینده، خودآگاهی، اعتماد به نفس و خودباوری تعریف می‌شود، افزود: شرایط پیش رو می‌طلبد که با الگو گرفتن از بیانیه گام دوم انقلاب، با شور و نشاط و خودباوری، آینده خویش را بسازیم.

یادآور می‌شود، این جشن با همکاری فرمانداری و شهرداری بیرجند، اداره‌کل ورزش و جوانان، اداره‌کل آموزش و پرورش، صدا‌وسیما و سازمان بسیج ورزشکاران خراسان‌جنوبی برگزار شد و در پایان مراسم از ورزشکاران و قهرمانان برتر استانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha