برپایی مسابقه کتابخوانی «غروب آفتاب در اندلس» در فسا
کد خبر: 4101132
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

برپایی مسابقه کتابخوانی «غروب آفتاب در اندلس» در فسا

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا از برپایی مسابقه کتابخوانی «غروب آفتاب در اندلس» با هدف جهاد تبیین در این شهرستان خبر داد.

مسابقه کتابخوانی «غروب آفتاب در اندلس»، فسابه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین فیروزی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا امروز، 29 آبان در جمع خبرنگاران: مسابقه کتابخوانی از کتاب «غروب آفتاب در اندلس» با همکاری شهرداری و شورای شهر فسا و همزمان با هفته کتاب آغاز و تا 24 آذر ماه ادامه دارد.

وی در ادامه از دلایل انتخاب این کتاب برای مسابقه گفت: مطالعه کتاب از مصادیق مهم و موثر جهاد تببین در شرایط کنونی کشور است و کتاب تاریخی «غروب آفتاب در اندلس» به دلایل شکست و سقوط حکومت مسلمانان در شبه جزیره اسپانیا و تاریخ قلمرو غربی سرزمین‌های اسلامی می‌پردازد که با مطالعه آن به افزایش آگاهی شهروندان کمک فراوانی می‌شود.

فیروزی درباره روش‌های شرکت در مسابقه گفت: شرکت در مسابقه به‌صورت مکتوب با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی و به صورت آنلاین از طریق سامانه سماک  www.samakpl.ir برای شهروندان فسایی مهیا است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا در پایان یادآور شد: در پایان این مسابقه ۲۰ کارت هدیه دو میلیون ریالی به برگزیدگان این مسابقه تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha