برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان و نوجوانان در فسا
کد خبر: 4101276
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان و نوجوانان در فسا

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فسا از برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوان در این شهرستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا 3 آذرماه دائر است.

نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان و نوجوانان، فسابه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین فیروزی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فسا امروز، 30 آبان در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوان عضو کتابخانه شهروند فسا در کتابخانه عمومی کودک و نوجوان شهروند برپا شده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه تعداد 26 اثر نقاشی از 17 هنرآموز کودک و نوجوان کتابخانه عمومی شهروند فسا به نمایش گذاشته شده است. 

فیروزی درباره اهداف این برنامه فرهنگی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی توانایی‌های کودکان و نوجوانان در زمینه نقاشی که در رده‌‌های سنی 4 تا 15 ساله در سبک های سیاه قلم و مداد رنگی در طول تابستان امسال فعالیت و آموزش‌دیده‌اند، برپا شده است  و خانواده‌ها از نزدیک شاهد نتایج موفقیت شرکت فرزندان خود در دوره‌های هنرآموزی هستند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فسا یادآور شد: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه مى‌توانند تا سوم آذر ماه از ساعت ۹ صبح  تا ۱۷ به کتابخانه عمومی «کودک و نوجوان شهروند» فسا، واقع در بلوار صاحب‌الزمان(عج)، بوستان کتاب مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، این نمایشگاه با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا و با حضور محدصادق صفرپور شهردار فسا و جمعی از اعضای کتابخانه افتتاح شد.

انتهای پیام
captcha