مردم از مسئولان امنیت و خدمت بی‌منت می‌خواهند
کد خبر: 4101703
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

مردم از مسئولان امنیت و خدمت بی‌منت می‌خواهند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به لزوم حل مشکلات مردم از سوی مسئولان، گفت: تماشاچی نباشیم و برای رشد و اعتلای پرسرعت جامعه تلاش کنیم چراکه مردم از مسئولان فقط امنیت و خدمت بی‌منت می‌خواهند.

رفیعی آتانی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، جلسه شورای فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با حضور روح‌الله عباسپور و رجب رحمانی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در این جلسه با اشاره به درگذشت مادر گرانقدر شهیدان محمدرضایی، گفت: اگر میدان مجاهدت برای ما به وجود بیاید جان و آبرویمان را در راه خدا فدا می‌کنیم اما مگر می‌شود برای نقش‌آفرینی در راه ولی خدا، فرصت برای جهاد در راه خدا به‌وجود بیاد و سبقت نگیریم. شهادت می‌دهیم این روزها وقتی همه پیگیر بازی فوتبال هستند، فرزندان ایران در بسیج و سپاه در میدان بازی حقیقی نقش‌آفرینی می‌کنند تا تعرضی به جان و مال مردم صورت نگیرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: قزوین این روزها در معرض تهدید بود اما نیروهای امنیتی با کنترل و اشراف کامل و رصد دائمی و به موقع به سراغ اغتشاشگران رفتند، چراکه ما قاطعانه‌تر از قبل و با جدیت به خط قرمزهای خود مبنی بر امنیت جان مردم عزیز پایبند هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای ملتهب کشور، بسیجیان استان قزوین با آمادگی و شناخت دشمن، حضور تمام قد داشتند و در اوج رأفت و جوانمردی با جریانات اخیر برخورد کردند و نمونه‌ای از بصیرت عاشورایی را به نمایش گذاشتیم.

رفیعی آتانی اضافه کرد: سکوت و مدارا در برخورد با هنجارشکنان رسالت ما بود. ما در برابر ملت بزرگمان خاضع هستیم. در برابر رهبر عزیز و بزرگمان خاضع و گوش به فرمان هستیم، در برابر مکتب بزرگمان که عاشورا است، عاشق هستیم. ما فقط در کلام پای این مکتب نیستیم بلکه در عمل ملت امام حسینیم، جسممان را می‌دهیم تا به کسی آسیب نرسد.

وی در ادامه بیان کرد: خوشحالیم در برابر دشمنان بزرگمان صف‌آرایی می‌کنیم و خودمان را مشغول اختلاف‌های داخلی و جریانات سیاسی نمی‌کنیم. در برابر دشمنان بزرگمان به بزرگی رهبر، ملت و مکتبمان می‌ایستیم، چرا که سطح بصیرت، قدرت و اقتدارمان بالاست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به لزوم حل مشکلات مردم توسط مسئولان، گفت: تماشاچی نباشیم و برای رشد و اعتلای پرسرعت جامعه تلاش کنیم؛ مردم از مسئولان تنها امنیت و خدمت بی‌منت می‌خواهند. مسئولان جوانان را دریابند زیرا این جوانان فرزندان این جامعه هستند.

وی در پایان گفت: فتنه‌ای که شکل گرفت، فتنه دروغگوها و جنگ ترکیبی بود و حالا مردم، معترضین و منتقدین ببینند آن‌ها که ناآگاهانه به صف دشمن پیوستند، دوباره به آغوش ملت برمی‌گردند. اما حساب آن چند درصد معدود لیدرها، قمه‌کش‌ها و سلاح به دست‌ها جداست.

انتهای پیام
captcha