مردم از دین و خون شهدای خود نمی‌گذرند
کد خبر: 4102146
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۴
آیت‌الله دژکام:

مردم از دین و خون شهدای خود نمی‌گذرند

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه فضای دیانتی استان فارس بر بی‌حجابی غلبه و دشمنان را رسوا کرده است، گفت: مردم بخاطر دیانت خود حجابشان را نگاه می‌دارند، البته ممکن است در جایی از مسئولی هم ناراحت باشند، اما حاضر نیستند از دین و دیانت و خون شهدا بگذرند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده مقام معظم رهبری در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس عصر پنج‌شنبه، سوم آذرماه در نشست مشترک اعضای جامعه روحانیت شیراز با مسئولان آموزش و پرورش فارس که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: بانوان فارس پای حجاب ایستاده‌اند و نباید نگران باشیم.

وی با بیان اینکه فضای دیانتی استان فارس بر بی‌حجابی غلبه کرده و دشمنان را رسوا کرده است، اظهار کرد: مردم بخاطر دیانت خود حجابشان را نگاه می‌دارند، البته ممکن است در جایی از مسئولی هم ناراحت باشند، اما حاضر نیستند از دین و خون شهدا بگذرند.

آیت‌الله دژکام در ادامه سخنان خود به برگزاری جلسات جامعه روحانیت اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست جامعه روحانیت با آموزش و پرورش فارس نشانه اهمیت حوزه آموزش و پرورش در جامعه و این اداره‌ نزد جامعه روحانیت است.

وی با اشاره به اقدامات دولت در پیشرفت امور آموزش و پرورش افزود: با تلاش دولت تمام کارهای زمین مانده در این حوزه عملیاتی شد که خشم و هراس دشمنان را در پی داشت لذا  دشمن تصمیم گرفت جلوی این پیشرفت‌ها را بگیرد.

آیت‌الله دژکام به اهمیت سند تحول آموزش و پرورش و نقشه مهندسی فرهنگی فارس اشاره و اظهار کرد: سند تحول آموزش و پرورش که یک دهه خاک خورده است باید مورد پیگیری مؤثر قرار بگیرد و به نتیجه رسیدن این سند و نقشه مهندسی فرهنگی از دغدغه‌های دولت است و برای عملیاتی شدن سند تحول آموزش و پرورش و برش نقشه مهندسی فرهنگی فارس تمام توان خود را به‌کار می‌گیریم.

امام جمعه شیراز از برگزاری ماهیانه جلسات کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در فارس هم خبر داد و گفت: طرح امین در این جلسات پیگیری می‌شود که امسال در این طرح، طلاب، کار تربیتی در آموزش و پرورش را انجام می‌دهند و مستقیم با دانش‌آموزان در مدارس ارتباط دارند البته آنها در آموزش و پرورش استخدام نمی‌شوند بلکه در حوزه تربیتی فعالیت می‌کنند که در ارتقای سطح فرهنگی جامعه و مأیوس شدن دسمنان نقش مؤثری خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha