نیروهای امنیتی و مردم با سعه‌صدر توطئه دشمنان را خنثی کنند
کد خبر: 4102237
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

نیروهای امنیتی و مردم با سعه‌صدر توطئه دشمنان را خنثی کنند

امام جمعه سنندج با تأکید بر اینکه جوانان نباید به تبلیغات دروغین رسانه‌های بیگانه توجه کنند، گفت: نیروهای امنیتی و مردم با به‌کارگیری سعه‌صدر و داشتن بصیرت توطئه‌های کنونی دشمنان را خنثی کنند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، چهارم آذرماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج گفت: خواسته‌های سازنده از دیدگاه اسلام قابل قبول بوده و در این راستا مسئولان نیز باید خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم را به درستی پاسخ دهند.

وی با تأکید بر اینکه جوانان نباید به تبلیغات دروغین رسانه‌های بیگانه توجه کنند، افزود: دشمنان در توطئه اخیر به‌دنبال ایجاد جنگ مذهبی و اختلاف بین جوانان کشورمان است لذا باید با بصیرت و هوشیاری این نقشه شوم دمشنان را نقش برآب کنند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه نباید همه جوانان احساساتی را اغتشاشگر نامید، بیان کرد: نیروهای امنیتی و مردم با به‌کارگیری سعه‌صدر و داشتن بصیرت، توطئه‌های امروز دشمنان را نقش بر آب کنند و آنها را نسبت به آینده امیدوار کنند.

وی با اشاره به ضرورت تلاش جدی دولت برای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی جوانان اظهار کرد: باید از نخبگان و جوانان برای پست‌های مدیریتی استفاده کنند، ضمن اینکه به بومی گزینی نیز در استان‌ها توجه خاصی شود.

ماموستا رستمی گفت: علما در طول تاریخ هیچوقت دولتی نبوده‌ اما دولت‌خواه و قانون‌مدار بوده‌اند و علما و روحانیون باید دعوت کننده به اخوت، اتحاد، صلح و پل ارتباطی بین دولت و مردم باشند، یعنی خواسته‌های مردم را به گوش دولتمردان برسانند و مسئولان هم گوش شنوایی برای مطالبات مردم داشته باشند.

وی با تأکید بر دوری کردن جوانان و نیروهای امنیتی از به‌کارگیری اسلحه و خشونت ضد یکدیگر افزود: ایجاد اغتشاش و ضرر رساندن به اموال عمومی از دیدگاه دین مبین اسلام محکوم است چراکه این رفتارهای ناصحیحی هزینه‌های مالی و جانی زیادی را به مردم تحمیل می‌کند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه تحقق عدالت اجتماعی مهم‌ترین رسالت مسئولان در شرایط کنونی است، افزود: در ارائه خدمت باید اصل مهم عدالت رعایت شود تا اعتماد جامعه به مسئولان بیشتر شود.

وی اتحاد و انسجام در زمان جنگ و تلاش برای توسعه در زمان صلح را معنای حقیقی کلمه بسیج دانست و گفت: بسیجیان همواره در طول انقلاب اسلامی در راستای ارائه خدمت به مردم تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است.

انتهای پیام
captcha