مراسم تشیع پیکر شهید مدافع امنیت در قروه برگزار شد
کد خبر: 4102315
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

مراسم تشیع پیکر شهید مدافع امنیت در قروه برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهید تورج اردلان، از مدافعان امنیت کردستان دیروز، چهارم آذرماه در شهرستان قروه برگزار شد.

تشییع پیکر شهید تورج اردلان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عابدین رستمی، امام جمعه قروه دیروز، چهارم آذرماه در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت با تبریک و تسلیت به خانواده داغدار سرهنگ دوم شهید تورج اردلان و حافظان امنیت گفت: پلیس در راه حفاظت از جان و ناموس مردم و در راه امنیت عزیزان خود را تقدیم می‌کند.

وی افزود: دشمن به دنبال ناامنی است و می‌خواهد با ایجاد تفرقه در این استان به اتحاد این مردم خلل وارد کند ولی مردم کردستان همیشه در صحنه بوده‌ و توطئه‌های آنان را خنثی کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان قروه با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی حافظان امنیت بیان کرد: مردم قدردان این فداکاری و از جان گذشتگی هستند و این شهید عزیز در راه آرامش مردم جان خود را فدا کرد.

وی با اشاره به اینکه امنیت اولویت نظام است، گفت: دشمنان و معاندان به دنبال ناامنی و آشوب در ایران هستند و نیروهای مسلح با اقتدار در مقابل آنها ایستاده‌اند و دشمنان هرگز به اهداف پلید خود نخواهد رسید و همانند گذشته ناکام خواهند ماند.

حجت‌الاسلام رستمی افزود: صاحبان قلم و فرهیختگان مواظب باشند دشمنان بین آنان نفوذ نکنند و با هوشیاری خود همانند گذشته، نشان دهند که دل در گرو انقلاب دارند و اجازه تفرقه به آنان ندهند.

امام جمعه شهرستان قروه در پایان یادآور شد: مردم از دستگاه قضا مطالبه دارند با کسانی که مردم را تهدید می‌کنند و با آشوب، امنیت شهروندان را برهم می‌زنند، برابر قانون برخورد کنند.

انتهای پیام
captcha