اقدامات دشمنان با بیداری و بصیرت مردم خنثی می‌شود
کد خبر: 4102559
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
فرمانده سپاه عاشورا:

اقدامات دشمنان با بیداری و بصیرت مردم خنثی می‌شود

فرمانده سپاه عاشورا، با مذموم دانستن همراهی عده‌ای در داخل با معاندان خارج نشین اظهار کرد: اگر امروز شاهد اغتشاشات عده‌ای فریب خورده در شهرهای مختلف هستیم، همه ناشی از فتنه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است که البته این اقدامات دشمنان با بیداری و بصیرت مردم و نیز حضور به موقع بسیج خنثی شده است و خنثی خواهد شد.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، پنجم آذرماه، در اجتماع بسیجیان تبریز، امنیت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را مدیون راهبری‌های داهیانه و شجاعانه مقام ولایت دانست و افزود: اگر ولایت بالای سر این ملت باشد و اطاعت محض از ولایت در تمامی زمینه‌ها وجود داشته باشد، هیچ کس نمی‌تواند مشکلی برای کشورمان ایجاد کند.

وی با مذموم دانستن همراهی عده‌ای در داخل با معاندان خارج نشین اظهار کرد: اگر امروز شاهد اغتشاشات عده‌ای فریب خورده در شهرهای مختلف هستیم، همه ناشی از فتنه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است که البته این اقدامات دشمنان با بیداری و بصیرت مردم و نیز حضور به موقع بسیج خنثی شده است و خنثی خواهد شد.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه امام راحل (ره) برای ایجاد ایران قوی و زمینه سازی برای ظهور امام عصر بسیج را تشکیل داد یادآور شد: پیشرفت در تمامی عرصه‌ها همچون علم و فناوری، صنایع دفاعی، نانوفناوری، عمران و آبادانی و توسعه بهداشتی و درمانی را مدیون حضور بسیجیان و اندیشه‌های بسیجی و جهادی هستیم.

وی ادامه داد: امروز باید بسیجیان افتخار کنند که خداوند برایشان پرچمداری اسلام و پیروی از آزادی خواهی را عنایت فرموده است و مایه بسی مباهات است که در راستای مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان در تمامی دنیا تلاش می‌کنیم و این افتخار را مدیون هدایت‌های پیامبرگونه امامین انقلاب و بسیجیان عزیز هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت حضور بسیجیان در قالب اقشار مختلف از جمله جوانان مومن و متدین است و ما در تمامی عرصه‌ها پیشرفت خود را مدیون بسیجیان هستیم؛ عزیزانی که امروز با هدف صیانت و دفاع از اسلام و حریم اهل بیت عصمت و طهارت پیشگام هستند.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی فوتبال مقابل ولز گفت: بسیج مایه خیر و برکت، امنیت، اقتدار، افتخار و یاس و ناامیدی تمامی دشمنان و مستکبران و مخالفین نظام و مایه امید و سرور و خوشحالی و موفقیت و پیروزی برای تمامی آزادی خواهان جهان به ویژه ایرانیان است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه فضای کنونی کشور را دشمنانی آلوده کرده اند که در فضای مجازی بسیار قوی هستند افزود: در این عرصه ابزار، امکانات، تجهیزات، فعالین قوی و منابع مالی هنگفت برای تولید صدها هزار محتوا علیه انقلاب اسلامی، آرمان ها، قرآن و اسلام فعال هستند و این یک واقعیت انکارناپذیر است.

سردار عباسقلی زاده افزود: در فضای واقعی یعنی واقعیت‌های انقلاب اسلامی، ما قوی‌تر هستیم و امروز اگر مواردی می‌بینم که شایسته رفتارهای انقلاب اسلامی و اسلام نیست بسیار محدود است، اما تبلیغات رسانه‌ای غرب این نقاط ضعف را وسیع‌تر نشان می‌دهد و ذهنیت‌ها را مشوش می‌کند.

انتهای پیام
captcha