۵۴ نفر از متهمان حادثه ایذه در بازداشت موقت هستند
کد خبر: 4102754
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

۵۴ نفر از متهمان حادثه ایذه در بازداشت موقت هستند

رئیس کل دادگستری خوزستان با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص حوادث شهرستان ایذه، گفت: در این رابطه تاکنون ۶۱ متهم شناسایی و دستگیر شده‌اند که ۵۴ نفر آنان با قرار بازداشت موقت در بازداشت هستند.

حادثه ایذهبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، علی دهقانی، رئیس کل دادگستری خوزستان با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص حوادث شهرستان ایذه، گفت: بازپرس ویژه برای رسیدگی به پرونده تعیین شده است. در این رابطه تاکنون ۶۱ متهم شناسایی و دستگیر شده‌اند که ۵۴ نفر آنان با قرار بازداشت موقت در بازداشت هستند.

وی افزود: همچنین تحقیقات و اقدامات لازم و ضروری برای شناسایی ضاربین، تمامی عوامل، مرتبطین در صحنه و پشتیبانی کنندگان تا شناسایی و دستگیری کامل آنان و تکمیل تحقیقات از سوی بازپرس و ضابطین عام و خاص در حال انجام است.

دهقانی گفت: جمع‌آوری ادله، اخذ اظهارات حاضرین در صحنه، تحقیقات میدانی، معاینه و تحقیقات محلی، صورت گرفته است. مجازات و کیفر سزا دهنده و بازدارنده و اثرگذار در انتظار مرتکبین خواهد بود و یقینا برخورد دستگاه قضایی با افرادی که به جان و امنیت مردم و آرامش عمومی جامعه تعرض می‌کنند، قاطعانه و سخت گیرانه است.

انتهای پیام
captcha