پیش‌نشست علمی «چالش‌های نظام و راهکارها» برگزار شد
کد خبر: 4103122
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
به همت مجتمع آموزش عالی فقه المصطفی؛

پیش‌نشست علمی «چالش‌های نظام و راهکارها» برگزار شد

پیش‌نشست علمی «چالش‌های نظام و راهکارها» در راستای برگزاری همایش بین‌المللی «مبانی فقهی گام دوم انقلاب اسلامی» با حضور اساتید، صاحب‌نظران و طلاب علاقه‌مند در مجتمع آموزش عالی فقه جامعةالمصطفی العالمیه برگزار شد.

عبدالعلی پوراکبر، استاد حوزه‌علمیه قم

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی پوراکبر، استاد حوزه‌علمیه قم، عصر امروز هفتم آذرماه طی سخنانی در این پیش نشست علمی که به همت مدرسه عالی تخصصی فقه و مدرسه عالی معارف اسلامی برگزار شد، ضمن بررسی وضعیت ایران در شاخص‌های نوآوری اظهار کرد: علی‌رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته، با اهداف سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ فاصله زیادی داریم.

وی افزود: خبرگان حوزه مدیریت فناوری و سیاست‌گذاری علم و فناوری همواره به دنبال فرصتی برای بیان دیدگاه‌ها و راهکار‌های پیشنهادی خود در راستای بهبود وضعیت نوآوری و توسعه فناوری در کشور هستند تا با استفاده از تجربیات و نظرات آنان سیاست‌هایی برای رفع چالش‌های مرتبط با علم و فناوری تدوین شود.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه با بررسی شاخص‌های فناوری، نوآوری و اقتصادی ایران، تصریح کرد: پس از بررسی شاخص‌ها که بر مبنای رویکرد نظام ملی نوآوری است، چالش‌های نظام، مطرح و سیاست‌ها و راهکار‌های مناسب برای رفع این چالش‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha