رشادت و شهامت کارکنان انتظامی قابل تقدیر است
کد خبر: 4103956
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
حجت‌الاسلام رئیسی:

رشادت و شهامت کارکنان انتظامی قابل تقدیر است

رئیس‌جمهور در دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان انتظامی کردستان ضمن تقدیر از رشادت و شهامت کارکنان انتظامی گفت: کارکنان انتظامی در مقابل اغتشاشگران از خاک و کشور و مردم دفاع کردند که این روحیه جهادی و ازخودگذشتگی را نشان می‌دهد.

سیدابراهیم رئیس رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی، عصر دیروز، 10 آذرماه در دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان انتظامی کردستان که نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و فرمانده انتظامی کردستان و دیگر مسئولان استانی نیز حضور داشتند، با بیان اینکه امنیت کنونی مرهون خون پاک شهداست و اگر از خودگذشتگی و شهامت شهدای امنیت نبود کسی نمی‌دانست با وحشی‌گری‌های اغتشاشگران چه بر سر مردم و کشور می‌آمد.

وی با بیان اینکه کردستان جایگاه نیروهای مجاهد و مردم سلحشور است، افزود: در همین سنندج خانواده‌هایی داریم که سه شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند و یا سه بار در جهت تأمین آسایش شهروندان مجروح شده‌اند.

رئیس‌جمهور بیان کرد: کارکنان انتظامی در مقابل اغتشاشگران از خاک و کشور و مردم دفاع کردند که این روحیه جهادی و ازخودگذشتگی را نشان می‌دهد.

وی خانواده‌های شهدا را مایه آبرو، افتخار و عزت جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: شهدا و جانبازان ارزشمندترین و مهم‌ترین دارایی‌های خود، یعنی جانشان را در مسیر امتحان الهی به میدان آوردند و لذا در ابتلا و امتحان خود نمره قبولی گرفتند.

حجت‌الاسلام رئیسی تأکید کرد: امنیت خط قرمز، مهم‌ترین و محوری‌ترین مسئله برای هر جامعه و کشوری است و هیچ مردم و کشوری اجازه نمی‌دهند کسی امنیت آن‌ها را به خطر بیندازد.

انتهای پیام
captcha