برگزاری مرحله دانشگاهی جشنواره «فجر تا فجر» در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
کد خبر: 4104103
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

برگزاری مرحله دانشگاهی جشنواره «فجر تا فجر» در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

مرحله دانشگاهی جشنواره سراسری فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان برگزار می‌شود.

جشنواره فجر تا فجر

خادم عرفان، معاون دانشجویی- فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جشنواره سراسری علمی ، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» در بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در قالب فرهنگی و هنری، ادبی، علمی و پژوهشی و سرگرمی و آموزشی افزود: فرهنگی و هنری در بخش‌های کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، طرح‌های گرافیکی (شامل: پوستر، اینفوگرافی کالیگرافی، سخن نگاشت و عکس نگاشت)، عکس، خوشنویسی و استوری در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی - فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه در بخش ادبی در رشته‌های شعر، داستان، قصه گویی، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی برگزار می‌شود، بیان کرد: سرگرمی و آموزشی نیز شامل بازی و ابزارهای کمک آموزشی دستی و دیجیتالی (رایانه‌ای و تلفن همراه) است.

وی با اشاره به اینکه در بخش علمی و پژوهشی آثاری شامل تألیف، مقاله، رساله دکتری، پایان نامه‌های دانشگاهی و حوزوی با موضوع نماز باید ارسال شود، افزود: مرحله دانشگاهی جشنواره سراسری فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان برگزار می‌شود.

عرفان با اعلام اینکه در مرحله دانشگاهی 15 نفر از آثار برگزیده مورد تجلیل قرار می‌گیرند، ادامه داد: به برگزیدگان مرحله استانی و کشوری جشنواره فرهنگی «فجر تا فجر» جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ آذر ۱۴۰۱ در استان محل تحصیل خود از طریق سامانه noor.namaz.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha