وحدت اسلامی قدرت خنثی کردن هر توطئه‌ای را دارد
کد خبر: 4104152
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

وحدت اسلامی قدرت خنثی کردن هر توطئه‌ای را دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۳ ارومیه گفت: وحدت اسلامی از چنان قدرت عظیمی برخوردار است که می‌تواند هر توطئه‌ای را در نطفه خنثی کند، بنابراین باید برای تقویت وحدت و همدلی بین مسلمانان بکوشیم.

وحدت اسلامی قدرت خنثی کردن هر توطئه‌ای را داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام اسماعیل مهدوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 3 ارومیه در نشست هم‌اندیشی با ماموستاها و روحانیون اهل تسنن که در سالن اجتماعات بخشداری صومای‌برادوست برگزار شد، گفت: وحدت اسلامی در جهان از چنان قدرت عظیم و خیره‌کننده‌ای برخوردار است، که می‌تواند هر توطئه‌ای را در نطفه خنثی کند، بنابراین لازم است که ضمن حفظ وحدت موجود برای تقویت آن به صورت جدی گام برداریم.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان خللی در مسیر ملت انقلابی ایران ایجاد نمی‌کند، ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند و بفهمند نمی‌توانند کوچک‌ترین سدی در مقابل ملت انقلابی و انقلاب اسلامی ایجاد کنند، چراکه ملت ما با عزم راسخ روبه‌جلو گام برمی‌دارند.

مهدوی ضمن ابراز خشنودی از اینکه تبعیت همه‌جانبه از مقام معظم رهبری یکی از ویژگی‌ها و مشخصه‌های بارز ملت ایران است، ادامه داد: همین روحیه، عشق و ارادت به ولی‌امر مسلمین باعث شده است که از پیچ‌های مختلف تاریخی به سلامت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه، امروزه ملت انقلابی، بصیر و مسلمان ایران نسبت به دسیسه‌‌‌های دشمن شناخت کافی دارند، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین این توطئه‌ها ایجاد اختلاف بین پیروان مذاهب شیعه و سنی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۳ انقلاب اسلامی را عامل اصلی ایجاد و تقویت قدرت در اردوگاه اسلام دانست و خاطرنشان کرد: بدون‌ تردید روحانیون اهل‌ سنت نقش مهمی در جامعه دارند و برای روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌توانند گام‌های بسیار بلندی بردارند.

وی بر لزوم پاسخگویی به شبهات و سؤال‌های نسل جدید کشورمان تأکید کرد و گفت: روحانی‌ها جوانان را برای شرکت در برنامه‌های مساجد و مراسم‌ معنوی باید تشویق  کنند، تا ضمن مأنوس کردن آنها با خانه خدا به سؤالاتشان پاسخ دهند و آنها را با مسائل روز آشنا کنند.

انتهای پیام
captcha