امید و نشاط را در انجام امور خود نهادینه کنیم
کد خبر: 4104718
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

امید و نشاط را در انجام امور خود نهادینه کنیم

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید امید و نشاط را در انجام امور خود نهادینه کنیم، از غرور و انفعال پرهیز کنیم و در برابر کم لطفی‌ها، اذیت‌های خودی‌ها و تهدیدهای دشمنان صبور، شکیبا، باوقار و مقاوم باشیم.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کردستان امروز، 14 آذرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان گفت: یک سوم از زندانیان استان مربوط به مواد مخدر است که از توزیع‌کننده تا مصرف‌کننده را در بر می‌گیرد.

وی افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی راهکارهای عملی و بر اساس برنامه‌های علمی تدوین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به فضای فرهنگی کشور و استان کردستان اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر چند مسئله ضروری است که یکی از این موارد این است که در مسیر کار مخلصانه، از دایره اخلاق عدول نکنیم، به قول علامه حسن زاده آملی، کشیک نفس داشته باشیم و لازم است زبان، چشم و گوش و اعضا و جوارح از دایره اخلاق خارج نشوند.

وی با اشاره به اینکه سفر اخیر رئیس جمهور در این مقطع بسیار بجا و موجبات شادی و امید در دل مردم استان را فراهم کرد، افزود: باید امید و نشاط را در کارهای‌مان نهادینه کنیم، از غرور و انفعال پرهیز کنیم و در برابر کم لطفی‌ها، اذیت‌های خودی‌ها و تهدیدهای دشمنان صبور، شکیبا، باوقار و مقاوم باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان با تأکید بر رعایت احترام و محبت در حق یکدیگر یادآور شد: باید خشم و نفرت در دل دیگران را با انسانیت و محبت پاسخ دهیم..

یادآور می‌شود؛ در این جلسه دو نفر از کارشناسان و صاحب نظران عرصه مبارزه با اعتیاد دکتر سلیم کریمی و دکتر بابائی به ارائه مقالاتی در این حوزه پرداختند و راهکارهای عملی و نظری در این خصوص ارائه دادند.

انتهای پیام
captcha