راهیابی قاریان و گروه تواشیح زنجان به مرحله کشوری مسابقات قرآن
کد خبر: 4104825
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
مسئول اداره قرآنی اوقاف زنجان خبر داد؛

راهیابی قاریان و گروه تواشیح زنجان به مرحله کشوری مسابقات قرآن

مسئول اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: پنج نفر از قرآنیان زنجان و یک گروه تواشیح خواهران از زنجان به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن‌کریم راه یافتند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید‌موسی موسوی‌تبریزی مسئول اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: بنابر اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، پنج نفر از قرآنیان زنجان و ۱ گروه تواشیح خواهران از زنجان به مرحله کشوری ۴۵ دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم سازمان اوقاف و امور خیریه راه یافتند.

وی افزود: این نفرات از میان برگزیدگان استانی مسابقات که شهریورماه امسال در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد و گذراندن مرحله نیمه نهایی و کسب حدنصاب لازم از سوی مرکز قرآنی سازمان اوقاف انتخاب و معرفی شده‌اند.

موسوی‌تبریزی ادامه داد: خانم رقیه حسنلو در رشته قرائت ترتیل، خانم رقیه حسین‌خانلو در رشته حفظ ۲۰ جزء و گروه تواشیح خواهران نور‌الزهرا(س) در رشته همخوانی و در بخش برادران آقای علی غلام‌آزاد در رشته حفظ کل، آقای حسین ابیضی‌مقدم در رشته حفظ ۲۰ جزء و آقای فریبرز اسکندری در رشته اذان، به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم راه یافتند.

مسئول اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مسابقات رشته‌های اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه جاری دراستان قزوین و مسابقات رشته‌ای حفظ و قرائت ترتیل و تحقیق نیز از ۲۲ تا ۲۸ دی‌ماه امسال در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال بیش از ۶۰۰ نفر از سراسر استان در مسابقات مرحله شهرستانی ۴۵ دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم سازمان اوقاف شرکت کرده بودند که ۱۲۰ نفر از آنان به مرحله استانی راه یافتند و هم‌اکنون ۵ نفر از برگزیدگان به همراه یک گروه تواشیح نمایندگان زنجان در مرحله کشوری مسابقات هستند.

انتهای پیام
captcha