دوره «سبک زندگی قرآنی» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4104946
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

دوره «سبک زندگی قرآنی» در کردستان برگزار می‌شود

رئیس ادراه امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان از آغاز برگزاری دوره «آشنایی با سبک زندگی قرآنی» در شهرستان قروه خبر داد و گفت: این دوره در 6 شهرستان کردستان برگزار می‌شود.

سبک زندگی قرآنی در کردستان

بهرام مرادی، رئیس ادراه امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره آشنایی با سبک زندگی قرآنی یکی از برنامه‌های شاخص سازمان دارالقرآن کریم بوده که با برنامه‌ریزی اداره امورقرآنی تبلیغات اسلامی کردستان به ۶ شهرستان جهت اجرا در آذرماه واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی ویژه بانوان و آقایان در گروه سنی ۱۸ سال به بالا بوده و طی ۱۶ جلسه شامل ۳۲ ساعت آموزشی به صورت حضوری بوده است، افزود: سرفصل‌های این دوره آموزشی فرایند ارتباطات انسانی و ارتباط انسان با خداوند، ارتباط مؤثر انسانی و تبیین الگوهای رفتاری و سبک زندگی اسلامی و قرآنی بوده است.

رئیس ادراه امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه این طرح از نیمه اول آذرماه درسطح استان آغاز شده است، بیان کرد: دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی تاکنون در سه شهرستان استان آغاز شده است.

وی گفت: این دوره طبق آیین‌نامه سازمان دارالقرآن کر یم همراه با ارائه گواهینامه برای حفاظ، قراء، مدیران و مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآن تشکیل می‌شود.

مرادی در پایان یادآور شد: دوره آموزشی«سبک زندگی قرآنی» قروه با حضور اساتید مجرب و کارآزموده و با ارائه مطالبی ضمن بیان ارتباطات انسانی، مفهوم تربیت، راهکارهای تربیتی فرزند و … طبق آیات قرآن و احادیث معصومان(ع) شرح داده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha