برگزاری نشست «راویان مکتب فاطمی» در مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(س) ساوه
کد خبر: 4105401
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

برگزاری نشست «راویان مکتب فاطمی» در مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(س) ساوه

به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) ساوه نشست «راویان مکتب فاطمی» با محوریت جهاد تبیین روز گذشته، 15 آذر برگزار شد.

شوکتی، استاد حوزه

به گزارش خبرگزاری ایکنا از استان مکرزی، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، نشست «راویان مکتب فاطمی» با محوریت جهاد تبیین، روز گذشته، 15 آذر، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س)ساوه برگزار شد.

شوکتی، استاد حوزه، در این مراسم ضمن گرامیداشت ۱۵ آذر روز دانشجو، دانشجویان شهید این روز را افراد بابصیرتی دانست که با زمان‌شناسی و امام شناسی توانستند سهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند و نام خود را در تاریخ ماندگار کنند.

وی با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه(س) مبلغین و طلاب را به الگوگیری و پیروی از سیره آن حضرت توصیه کرد و حضرت زهرا(س) را نمونه شاخصی دانست که در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، خانوادگی ... برای تمام بانوان در هر عصری می‌تواند الگو قرار گیرد.

شوکتی ضمن بیان ویژگی‌های بارز سیاسی حضرت زهرا(س) و خدمات ایشان برای دفاع و اثبات ولایت، لزوم جهاد تبیین در ایام فاطمیه را برای طلاب و مبلغین بیان کرد و گفت: در همه حال باید دشمن را رسوا کرد و برای رسیدن به این هدف، ضروری است جهاد تبیین را در صدر برنامه‌های خود قرار دهید.

انتهای پیام
captcha