مسئولان عادلانه با مردم برخورد کنند
کد خبر: 4105660
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

مسئولان عادلانه با مردم برخورد کنند

امام جمعه سنندج گفت: مدیران و مسئولان باید با الگوگیری از رفتار رسول اکرم(ص) عدالت را در همه امور مد نظر قرار داده است و عادلانه با مردم برخورد می‌کرد.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 18 آذرماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه سنندج با تأکید بر حفظ اتحاد و انسجام بین ملت و پرهیز از خشونت علیه یکدیگر گفت: طبق اعلام دادگستری کردستان تاکنون بین ۸۸ تا ۱۰۰ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر در استان آزاد شده‌اند که امیدواریم با سعه صدر مسئولان همه آنان به آغوش خانواده‌هایشان برگردند.

وی افزود: همانگونه که پیامبر(ص) دلسوز و غمخوار ملت بود، مسئولان نیز باید خود را در جایگاه مردم به ویژه قشر ضعیف قرار داده و با آنان مدارا کنند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه پیامبر(ص) هیچ فرقی بیت اهل بیت و مردم قائل نبود و عادلانه با مسائل برخورد می‌کرد، اظهار کرد: مدیران و مسئولان باید با الگوگیری از رفتار رسول اکرم(ص) عدالت را در همه امور مد نظر قرار داده و عادلانه با مردم برخورد می‌کرد.

وی با تأکید بر لزوم مسئولیت‌‌پذیری مسئولان و نرمی و مهربانی آنان با مردم افزود: حاکم مانند پدر دلسوز خانواده است و طبق فرموده پیامبر(ص)، حاکمان باید حق مردم را عادلانه ادا کنند.

ماموستا رستمی در پایان یادآور شد: انتظار داریم مغازه‌های بازاریان استان کردستان با سعه صدر مسئولان پلمب نشود تا مردم بتوانند به کسب و کارشان بپردازند.

انتهای پیام
captcha