100 مدرسه غیردولتی خراسان‌جنوبی در اجرای طرح مبین همکاری دارند
کد خبر: 4106130
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

100 مدرسه غیردولتی خراسان‌جنوبی در اجرای طرح مبین همکاری دارند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح مبین، مهارت‌افزایی مدیران مدارس غیر دولتی در خصوص اقامه نماز است، گفت: مدیران 100 مدرسه غیردولتی استان در اجرای طرح مبین شرکت می‌کنند.

سیدعلیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، امروز، 20 آذرماه در گردهمایی مؤسسان و مدیران مدارس غیر دولتی استان که در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح مبین، مهارت‌افزایی مدیران مدارس غیر دولتی در خصوص اقامه نماز است.

وی با بیان اینکه طراحی و اجرای شیوه‌های متنوع به مدیریت اقامه نماز و جذاب‌سازی برنامه‌های نماز در مدارس غیردولتی از دیگر اهداف این طرح به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: اجرای طرح مبین یا همان مدیریت برنامه‌های یاوران نماز، می‌تواند راهکاری اصولی و هدفمند به مدیران مدارس ارائه کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به لزوم نهادینه شدن برپا داشتن نماز و اقامه آن در مدارس و توجه بیش از پیش مدیران و اولیای مدرسه و دانش‌آموزان به این موضوع در مدارس بیان کرد: انس به نماز، به‌طور قطع می‌تواند دانش‌آموزان را از بسیاری از مسائل و معضلات دور نگه داشته و اخلاق و خصال نیکو را در آن‌ها تقویت کند.

موسوی‌نژاد یادآور شد: در تمامی مدارس غیردولتی خراسان‌جنوبی شامل 100 مدرسه، طرح مبین اجرا شده و ضمن آموزش‌های تخصصی مدیران، نشست‌های نمازشناسی ویژه دانش‌آموزان، گفتمان‌های خانواده مطهر با رویکرد توانمندسازی والدین دانش‌آموزان در دعوت به نماز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha