روحانیون در دفاع از سنگر اسلام پیشگام هستند
کد خبر: 4106626
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

روحانیون در دفاع از سنگر اسلام پیشگام هستند

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان اینکه روحانیون در دفاع از سنگر اسلام و موازین دینی پیشگام هستند، گفت: دفاع از موازین اسلامی و دینی مختص مکان خاصی نیست و در همه سنگرها باید مدافع دین و اسلام باشیم.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی نماینده ولی‌فقیه در گلستان آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان در دیدار جمعی از روحانیون طرح هجرت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان که روز گذشته، 21 آذرماه در بیت‌الزهرا(س) گرگان برگزار شد،گفت: نخستین وظیفه روحانیت تبیین و تبلیغ دین اسلام و نشر معارف الهی و احکام الهیه و ترویج رفتار و اخلاق اسلامی است که در طول تاریخ و طی قرن‌ها برعهده حوزه‌های علمیه و علمای اسلام بوده است. اگر امروز اسلام باقی مانده و بعد از قرن‌ها به دست ما رسیده نتیجه تلاش علمای اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان در ادامه با بیان‌ اینکه وظیفه امروز روحانیون سخت‎تر و پیچیده‎تر از گذشته شده است، گفت: امروز تهاجم بسیار سنگینی از جنبه‌های گوناگون از سوی دشمن بر امت اسلامی وارد شده است و دشمن با همه قوا به میدان جنگ با اسلام آمده است و برای آن‌ها شیعه و سنی ندارد.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌ اینکه در سنگر نشستن خواه و ناخواه ترکش هم دارد‌، افزود: دفاع از موازین اسلامی و دینی مختص مکان خاصی نیست و در همه سنگرها باید مدافع دین و اسلام باشیم.

امام جمعه گرگان گفت: علمای اسلام در تاریخ زندگی خود در برابر دشمنان و تبیین راه اسلام ایستاده‌‌اند و در این راه سختی‌ها و زندان‎ها کشیدند و جان خود را تقدیم کردند.

انتهای پیام
captcha