سبک زندگی جهادی و ایثارگرانه در جامعه ترویج شود
کد خبر: 4106887
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

سبک زندگی جهادی و ایثارگرانه در جامعه ترویج شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، با تاکید بر اینکه باید به انحاء مختلف، فرهنگ و سبک زندگی جهادی و ایثارگرانه در جامعه ترویج شود، تصریح کرد: تهیه کتاب، تهیه محتوای مناسب برای فضای مجازی، برگزاری یادواره‌‌ها و اقداماتی از این دست، تنها بخشی از اقداماتی است که مسئولان فرهنگی، صاحب‌نظران و اهل‌ قلم می‌توانند در این راستا، انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، شامگاه روز گذشته ۲۲ آذر در چهارمین جلسه شورای ایثارگران استان، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: امیدوارم روزبه‌روز شاهد اعتلای فرهنگ فاطمی که همان ولایت‌مداری تا سرحد شهادت است، باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه امروز به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم، گفت: همه مسئولان امر و دست‌اندرکاران حوزه ایثار و شهادت، باید در ترویج این فرهنگ مشارکت داشته باشند تا بتوانیم فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را که به عنوان گنج در اختیار ماست حفظ و آن را نشر دهیم.

رفیعی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از نقاط قوت جامعه ماست، تصریح کرد: این فرهنگ برای غلبه بر مشکلات مختلف در عرصه‌های گوناگون کارساز بوده و باید تلاش کنیم آن‌را به کار ببندیم.

وی با اشاره به مجاهدت‌های جوانان در دفاع از نظام و ارزش‌ها و میهن اسلامی در حوادث اخیر کشور و یادآوری فرمایش اخیرا مقام معظم رهبری در عدم انقطاع بین نسلی، گفت: نسل جدید همانند نسل اول انقلاب که جهاد، ایثار و شهادت را رقم زدند، در راه دفاع از کشور، اعتلای انقلاب و حفظ نظام جان‌فشانی میکنند و درخت تناور انقلاب با خون همین جوانان، قوی‌تر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، با تاکید بر اینکه باید به انحاء مختلف، فرهنگ و سبک زندگی جهادی و ایثارگرانه در جامعه ترویج شود، تصریح کرد: تهیه کتاب، تهیه محتوای مناسب برای فضای مجازی، برگزاری یادواره‌‌ها و اقداماتی از این دست، تنها بخشی از اقداماتی است که مسئولان فرهنگی، صاحب‌نظران و اهل‌قلم می‌توانند در این راستا، انجام دهند.

این مسئول تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در استان طی روزهای آینده را فرصت مغتنمی برای یادآوری ارزش‌ها و اهداف مورد‌نظر شهدا و فرهنگ جهاد و شهادت عنوان و خواستار زمینه‌سازی مناسب مسولان ذیربط برای حضور باشکوه مردم استان در مراسم استقبال ، تشییع و تدفین شهدا شد.

انتهای پیام
captcha