معرفی ظرفیت‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران
کد خبر: 4107015
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

معرفی ظرفیت‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی تهران برای معرفی توانمندی‌های گردشگری این استان استفاده می‌شود.

یعقوب گویلیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، یعقوب گویلیان، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان امروز، 23 آذرماه در نشست هماهنگی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که با حضور نمایندگان بخش دولتی و خصوصی استان برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی، بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در قالب ۱۴ کمیته برگزار می‌شود و کردستان با حضور در پنج کمیته و با برگزاری پنج میز گردشگری شرکت خواهد کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان میزهای دارای اولویت استان را گردشگری میراث ناملموس، میز گردشگری موسیقی، اکوتوریسم، گردشگری روستایی و عشایری و گردشگری خرید و کاری ذکر و بیان کرد: حضور کردستان در این نمایشگاه می‌تواند فرصتی برای معرفی هرچه بیشتر فرهنگ، هنر، ظرفیت‌ها و جاذبه‎های گردشگری و کم‌تر شناخته شده استان باشد.

وی خواستار حمایت و همکاری همه‌جانبه ادارات مربوطه و سایر بخش‌های خصوصی استان شد و افزود: حضور قدرتمند و پررنگ استان‌ در این نمایشگاه نقطه عطفی در رشد و توسعه گردشگری منطقه و اعتلای بیش از پیش آوازه دیار مهمان‌نوازان در سطح ملی و بین‌المللی است.

گویلیان یادآور شد: توسعه گردشگری در منطقه میسر نخواهد شد، مگر اینکه تمام ادارت مربوطه و فعالان این حوزه به صورت یکپارچه در راستای یک هدف مشخص گام بردارند.

یادآور می‌شود؛ در این نشست نمایندگان ادارات و تشکل‌های گردشگری، مردمی و دانش بنیان استان آمادگی خود را برای همکاری در تمام زمینه‌های مربوط به نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha