برگزاری نشست طرح نهضت ملی مسکن در ایلام
کد خبر: 4107335
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

برگزاری نشست طرح نهضت ملی مسکن در ایلام

نشست بررسی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

نشست طرح نهضت ملی مسکن در ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام،  امروز، ۲۵ آذرماه در نشست بررسی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، گفت: طرح نهضت ملی مسکن برای همه سازمان‌ها و نهادها، دستگاه‌های اجرایی و دولتی که در استان هستند فرصتی مناسب در راستای ساخت مسکن و خانه‌دار شدن کارکنان، خانواده‌ها و دیگر گروه‌های مردمی با اختصاص زمین‌هایی که در اختیار دارند است.

بهرام‌نیا با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی به ویژه دانشگاه‌هاً حتما در استان از این فرصت برای ساختمان‌سازی و طرح ملی نهضت مسکن استفاده کنند، تصریح کرد: دانشگاه‌های استان از این طرح برای ایجاد خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی استفاده کنند.

استاندار ایلام یادآور شد: در سایر شهرستان‌ها نیز در صورت داشتن زمین، این آمادگی وجود دارد که به صورت ویلایی اقدام به ساخت مسکن داشته باشند، فرصت سازی توسط دولت برای ساخت مسکن صورت گرفته است که باید از آن استفاده کرد.

وی بیان کرد: اگر کسی تمایل داشته باشد به روستا برود و در آنجا ساکن شود، این آمادگی وجود دارد که ۵۰۰ متر زمین در روستا‌ها به آن‌ها واگذار شود، اما باید در آنجا ماندگار شود و هدف از این طرح تشویق و ترغیب مردم برای حضور و بازگشت به روستاهاست.

بهرام‌نیا با اشاره به زمین‌هایی که مربوط به منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی متقاضی آنهاست، ادامه داد: فرایند اختصاص زمین برای نهضت ملی مسکن هر چه سریع‌تر با همکاری دستگاه‌های مرتبط انجام شود و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران باید با نگاه جهادی برای خانه‌دار شدن قشر‌هایی که در دهک‌های پایین جامعه قرار دارند، تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha