اعلام فراخوان شرکت در همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» در البرز
کد خبر: 4108065
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

اعلام فراخوان شرکت در همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» در البرز

فراخوان ارسال اثر به دومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» با محوریت نقش اندیشه و باور مهدوی در همبستگی ملی و وحدت مسلمین و زمینه‌ها و بستر‌های مهدوی انقلاب اسلامی در البرز اعلام شد.

همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان ارسال اثر به دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی فرهنگی از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می‌شود، در البرز اعلام شد و علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را با محور‌های مشخص شده به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

محور‌های این فراخوان «نقش اندیشه و باور مهدوی در همبستگی ملی و حودت مسلمین، زمینه‌ها و بستر‌های مهدوی انقلاب اسلامی نقش و جایگاه مهدویت در تحقق تمدن اسلامی(رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب)، تبیین نظرات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در زمنیه انقلاب اسلامی و مهدویت، جایگاه مهدویت در تداوم و تعالی انقلاب اسلامی، مهدویت نرم‌افزار مقابله با کفر و استکبار جهانی و تأثیرات متقابل انقلاب اسلامی و فرهنگ مهدویت» است.

زمان برگزاری این همایش نهم اسفندماه سال‌ جاری و مهلت ارسال مقالات تا ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری اعلام شده است و علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را به نشانی اینترنتی mahdaviat.ir ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha