هیئت‌های مذهبی ارتباط بیشتری با جوانان برقرار کنند
کد خبر: 4108115
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

هیئت‌های مذهبی ارتباط بیشتری با جوانان برقرار کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به حضور جوانان در مراسم و مناسبت‌های دینی و مذهبی گفت: هیئت‌های مذهبی باید ارتباط عاطفی بیشتری با جوانان برقرار کنند تا زمینه برای حضور و فعالیت آنان در مناسبت‌ها فراهم شود.

نشست هیئت‌های مذهبی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 28 آذرماه در نشست فصلی شورای هیئات‌مذهبی که با حضور اعضای اصلی این شورا در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: توجه به برنامه‌ها در هیئت از سوی مسئولان هیئات‌مذهبی در راستای مطلوب برگزار کردن این مراسمات بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) برترین نمونه مجسم زن مسلمان و الگوی زهد و پارسایی و ساده زیستی است لذا زنان جامعه اسلامی با الگوگیری از وی دنیا و آخرت خود را تضمین می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع جهاد تبینی در مراسمات و برنامه‌های دینی و مذهبی افزود: فعالیت در هیئت‌مذهبی و ترویج جهاد تبیین باید در اولویت امور مسئولان هیئت‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور جوانان در مراسمات و مناسبات دنی و مذهبی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی باید ارتباط عاطفی بیشتری با جوانان برقرار کنند تا زمینه برای حضور و فعالیت آنان در مناسبت‌ها فراهم شود.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به تقویت جلسات و روضه‌های خانگی گفت: باید افراد صاحب نظر در هیئت‌های مذهبی برای جهاد تبیین شناسایی شود در این جلسات خانگی به موضوع تبیین بپردازد.

وی با تأکید بر طرح «خانه مادری» در کنار کارهای بزرگ در دسته‌جات و هیئت‌های فاطمی بیان کرد: ایام فاطمیه به عنوان فرصتی برای حضور بیشتر در برنامه‌ها و مناسبت‌های مذهبی است.

گفتنی است؛ در ادامه حاضران در جلسه پیرامون مطلوب برگزار کردن برنامه‌های ایام فاطمیه در هیئت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام
captcha