اقتدار ملت ایران به‌ دلیل حرکت در مسیر ولایت فقیه است
کد خبر: 4109016
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

اقتدار ملت ایران به‌ دلیل حرکت در مسیر ولایت فقیه است

امام جمعه موقت ایلام گفت: ولایت‌مداری و در مسیر ولی حرکت کردن پیام ایام فاطمیه است و دلیل حساسیت دشمن نسبت به مردم ایران نیز پای‌بندی به همین اصل است.

حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگیبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امام جمعه موقت ایلام، امروز، دوم دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی امام خمینی ایلام برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن شهادت حضرت زهرا(س) و تشییع پیکر پاک شهدا در آن روز، گفت: ولایت‌مداری و در مسیر ولی حرکت کردن پیام ایام فاطمیه است و دلیل حساسیت دشمن نسبت به مردم ایران نیز پای‌بندی به همین اصل است.

وی با بیان اینکه مردم ایران در مناسبت‌هایی، چون ۱۳ آبان و تشییع شهدای گمنام سنگ تمام گذاشتند گفت: اقتدار و عزیز بودن مردم به‌خاطر این است که در مسیر رهبری هستند و در طول این چهل و چند سال عظمت این نظام و تفکر مقاومت که در منطقه شکل گرفته و آمریکا را به ذلت کشانیده و فتنه‌ها و آشوب‌هایی که دشمن ایجاد می‌کند به دلیل قوی بودن ایران است و این‌که مردم حول محور رهبری حرکت می‌کنند.

مرادبیگی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در ورود هوشمندانه به مسائل گفت: این رهبر عزیز، رهبر تمام مظلومان عالم است و افتخار می‌کنیم وقتی که سیاست‌مداران کهنه کار جهان برای وی احترام ویژه قائل هستند.

وی با طرح این سؤال که چرا در اغتشاشات اخیر شعارنویسی‌هایی علیه ولایت بود ادامه داد: چون تمام افتخارات این ملت مانند جهش علمی، سیاسی، پیشرفت‌های نظامی، بصیرت ‌فزایی از آن ولایت و امامین انقلاب است و دشمنان نمی‌خواهند افتخارات امروز ملت به‌نام رهبری باشد و می‌خواهند بین مردم و رهبری فاصله بیندازند.

وی ادامه داد: اینکه مردم از بعضی چیز‌ها ناراضی‌اند کاملاً درست است، ولی این دولت مردمی توانسته کار‌ها و خدمات خوبی را انجام دهد و در حوزه سلامت و کرونا به‌خوبی عمل کردند به طوری که تزریق واکسن روزانه به چند میلیون رسید و در بخش کشاورزی نیز به موفقیت‌هایی، چون خودکفایی در بحث گندم رسیده است.

امام جمعه موقت ایلام به کار‌های خوب دولت در بحث دیپلماسی اشاره کرد و گفت: دولت در حوزه صادرات نیز با موفقیت‌هایی همراه بوده است و تعداد زیادی از کارخانه‌های تعطیل شروع به فعالیت کردند، اما مردم از چند چیز گله‌مند هستند که یکی از آنها گرانی و آشفتگی بازار است.

مراد بیگی به سخنان رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند: مشکل مردم اقتصادی است و باید در بحث اشتغال و ازدواج جوانان کار‌های بیش‌تری انجام داده شود.

وی ضمن عرض خدا قوت به کارکنان ثبت احوال به کاهش جمعیت اشاره و اظهار کرد: باید فرزندآوری یکی از اولویت‌ها باشد و انتخاب اسم خوب و مذهبی نیز یکی دیگر از کار‌هایی است که خانواده‌ها باید به آن توجه کنند.

مرادبیگی به تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی و فعالیت‌های آنان اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با گذشت سال‌ها توانسته‌اند امنیت این بخش را به‌خوبی حفظ کنند و بالاترین نمره را در کار خود کسب کنند و این روز را به عزیزان سپاه تبریک عرض می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha