دولتمردان باید خدمتگزاری دلسوز و غمخوار مردم باشند
کد خبر: 4109047
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

دولتمردان باید خدمتگزاری دلسوز و غمخوار مردم باشند

امام جمعه سنندج دولت را از مردم و ملت را ولی نعمت دولت خواند و بیان کرد: دولتمردان باید خدمتگزاری دلسوز و غمخوار مردم باشند و برای رفع مشکلات و حفظ امنیت و معیشت مردم با جدیت اقدام کنند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، دوم دی‌ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج، بر لزوم رعایت شئون اسلامی در جامعه تأکید کرد و گفت: در جامعه‌ اسلامی شایسته نیست، زنان و دختران، حجابشان را بردارند و به آن افتخار کنند.

وی افزود: دشمنان دائما در حال توطئه و کشیدن نقشه‌های شوم علیه ایران و نظام اسلامی هستند اما همواره بصیرت نیروهای امنیتی مانع عملی شدن این نقشه‌ها شده‌، که قابل تقدیر است چراکه امنیت نقش مهمی در آبادانی کشور دارد.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: مردم و دستگاه‌های مختلف باید متحد و یکپارچه در برابر توطئه و نفوذ دشمن بایستند و برای توسعه و آبادانی کشور گام بردارند.

وی دولت را از مردم و ملت را ولی نعمت دولت خواند و بیان کرد: دولتمردان باید خدمتگزاری دلسوز و غمخوار مردم باشند و برای رفع مشکلات و حفظ امنیت و معیشت مردم با جدیت اقدام کنند.

ماموستا رستمی خواستار تلاش دولت در جهت اشتغالزایی برای جوانان شد و افزود: امید و آینده کشور، در دست جوانان است و باید به این قشر توجه بیشتری داشت.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به آزمایش الهی از فرد مسلمان اشاره کرد و افزود: پروردگار بارها در طول زندگی و با انواع مشکلات، ما را آزمایش می‌کند و کسانی که در این آزمایش‌ها صبور و شاکر باشند، رستگار خواهند شد.

امام جمعه سنندج  با تبریک سالروز تأسیس نهضت سواد آموزی یادآور شد: دین اسلام ارزش زیادی برای علم و دانش قائل شده است لذا همگان باید برای ریشه‌کن کردن بی سوادی تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha