کاهش بیش از ۶ درصدی ازدواج و فرزندآوری در گلستان
کد خبر: 4109374
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

کاهش بیش از ۶ درصدی ازدواج و فرزندآوری در گلستان

مدیرکل ثبت احوال گلستان از کاهش بیش از شِش درصدی ازدواج و فرزندآوری در این استان خبر داد.

مطیع مدیر کل ثبت احوال گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حمیدرضا مطیع، مدیرکل ثبت احوال گلستان در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال استان که امروز، در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد، گفت: ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۵۴۴ واقعه ازدواج در استان ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ ممیز یک دهم درصد کمتر است.

مطیع ادامه داد: در این مدت ۱۹ هزار و ۴۵۲ واقعه تولد نیز ثبت شد که در مقایسه با سال گذشته۶ ممیز ۸ دهم درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال گلستان با اشاره به اینکه امسال ۲ هزار و ۹۷۳ واقعه ثبت شده طلاق در استان داشتیم که تغییری خاصی با پارسال نکرده است، گفت: بیشترین جمعیت ساکن در استان با 530 هزار نفر متعلق به گروه سنی 30 تا 44 سال و کمترین آن با 113 نفر در گروه سنی 65 سال به بالا هستند.

مدیرکل ثبت احوال گلستان‌ به برنامه‌های تدارک دیده در هفته ثبت احوال اشاره کرد وگفت: حضور در گلزار شهدا، سخنرانی در نماز جمعه و برپایی میزخدمت در مصلی گرگان، رونمایی از سند سجلی و تجلیل از ثبت یاران استان و از رونمایی از سند هویتی مرحوم آیت الله علوی گرگانی به عنوان شخصیت فاخر استان گلستان از برنامه‌های این هفته می‌باشد.

در پایان این مراسم از با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان، حجت‌الاسلام علوی گرگانی فرزند آیت الله علوی گرگانی از سند هویتی مرحوم آیت الله علوی گرگانی رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha