5 دی؛ آخرین فرصت شناسایی برترین‌های طب ایرانی
کد خبر: 4109436
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

5 دی؛ آخرین فرصت شناسایی برترین‌های طب ایرانی

دبیر سومین جشنواره طب ایرانی از ثبت‌نام قطعی 500 نفر در این جشنواره خبر داد و اعلام کرد: پنجم دی ماه آخرین مهلت ارسال مستندات به این جشنواره است.

5 دی، آخریم مهلت ارسال مستندات برای شناسایی برترین‌های طب ایرانی

نفیسه حسینی‌یکتا، دبیر و نایب رئیس سومین جشنواره طب ایرانی در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به نزدیک شدن پایان مهلت ثبت نام این دوره از جشنواره، گفت: تاکنون بیش از 500 نفر به طور قطعی ثبت‌نام کرده و محور مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اند.

وی اعلام کرد: در این دوره از جشنواره محورهای آموزش، پژوهش، درمان، فناوری، بین‌الملل، پیشکسوت، فیلم کوتاه و مستند، عکاسی، موشن گرافیک، پوستر و اینفوگرافیک، داستان کوتاه برای کودکان، خوشنویسی، داستان نویسی، نقاشی، اسباب بازی، بازی‌های رومیزی، بازی‌های رایانه‌ای و بخش ویژه با محوریت جوانی جمعیت فعال است.

دبیر سومین جشنواره طب ایرانی افزود: با نهایی‌شدن بررسی اطلاعات سامانه و مشخص‌شدن آمار تعداد شرکت‌کنندگان اصلی جشنواره، اعضای کمیته‌ داوری در هر بخش تعیین و روند بررسی مستندات و آثار ارسالی آغاز خواهد شد.

وی تأکید کرد: داوری مستندات و آثار ارائه‌شده مرتبط با محورهای جشنواره کاملاً براساس شرایط اعلام‌ شده در دفترچه فراخوان از سوی سامانه جشنواره و تیم داوری انجام خواهد شد و روند آن کاملاً شفاف است.

یادآوری می‌شود، جشنواره طب ایرانی به منظور شناسایی، معرفی، قدردانی و حمایت از دانشمندان، پژوهشگران و نوآوران برتر و همچنین بسترسازی برای بهره‌وری هرچه بیشتر از دستاوردهای پژوهشی اندیشمندان و گسترش بازارهایی دانایی محور و دانش بنیان و آشنایی و تعامل چند جانبه بین مراکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی طب ایرانی در سطح ملی و در سه بخش علمی،  فرهنگ و هنر  و ویژه با محورهای اصلی آموزش، پژوهش، درمان، فناوری، بین‌الملل و پیشکسوت در حوزه طب ایرانی، داروسازی سنتی، و تاریخ پزشکی برگزار می‌شود.

پنجم دی ماه آخرین مهلت ارسال مستندات برای شرکت در سومین جشنواره طب ایرانی است و پس از اتمام مرحله داوری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان این دوره چهارم بهمن ماه 1401، برگزار می‌شود.

برای ثبت‌نام در سومین جشنواره طب ایرانی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام
captcha