دانشگاه پیام‌نور کرمان میزبان یک‌هزار و ۲۰۰ دانشجو است
کد خبر: 4109808
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
در سومین سالگرد شهید سلیمانی

دانشگاه پیام‌نور کرمان میزبان یک‌هزار و ۲۰۰ دانشجو است

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کرمان از برگزاری اردوهای «راهیان مقاومت» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور خبر داد و گفت: دانشجویان به مدت ۳ روز(۱۴ تا ۱۶ دی‌ماه) ضمن شرکت در برنامه‌های فرهنگی، با فرهنگ جهاد، شهادت و منش عملی شهید سلیمانی آشنا می‌شوند.

فاطمه معین‌‌الدینی سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، فاطمه معین‌‌الدینی، سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کرمان، امروز، ۵ دی‌ماه در نشست خبری به‌منظور تبیین برنامه‌های نخستین دوره برگزاری اردوهای «راهیان مقاومت» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور، وجود مزار مطهر شهید سلیمانی در استان کرمان را افتخار دانست و گفت: این حضور نعمت است و ما نیز وظیفه‌ داریم به شکرانه این نعمت اقداماتی انجام دهیم که میزبانی شایسته‌ای از زائران شهید سلیمانی داشته باشیم.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در دانشگاه پیام‌نور برای دانشگاهیان در دهه مقاومت، گفت: برگزاری اردوی راهیان‌نور مقاومت در همین راستا و با هدف آگاهی بخشی به نسل جوان دانشجو انجام می‌شود. امسال دانشگاه پیام‌نور کرمان میزبان یک‌هزار و ۲۰۰ دانشجو از سراسر کشور خواهد بود و دانشجویان به مدت ۳ روز(۱۴ تا ۱۶ دی‌ماه) ضمن شرکت در برنامه‌های فرهنگی، با فرهنگ جهاد، شهادت و منش عملی شهید سلیمانی آشنا می‌شوند.

معین‌الدینی با تأکید بر اینکه برگزاری این اردو تکلیف سازمانی نیست بلکه همه به‌صورت جهادی پای کار هستند، گفت: دانشگاه پیام‌نور کرمان در دهه مقاومت پایلوت اسکان زائران شهید سلیمانی است و روزانه یک‌هزار و ۵۰۰ نفر را اسکان می‌دهد که زیر ساخت‌های آن در حال ایجاد است.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان تصریح کرد: با توجه به تبلیغات مسموم دشمنان برای غیر واقعی جلوه دادن فضای دانشگاه‌ها، حضور دانشجویان در اردوی راهیان مقاومت فرصتی مغتنم برای ارائه چهره حقیقی از دانشجویان به جهان است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی مناسب، شاهد برگزاری موفق این اردو باشیم و برای سال‌های آینده میزبان دانشجویان سایر دانشگاه‌ها نیز باشیم.

گفتنی است، برگزاری حلقه‌های معرفت و بصیرت‌افزایی، فضاسازی محیطی مناسب، برپایی غرفه‌های تولیدات دانشجویی و صنایع دستی کرمان، تهیه برشورهای معرفی شهید سلیمانی و شهدای شاخص کرمان، ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در اجلاسیه پایانی و... از مهمترین برنامه‌های فرهنگی این اردو خواهند بود.

انتهای پیام
captcha