پیگیری دستور استاندار در بخش‌ها و شهرستان‌های استان قم
کد خبر: 4109964
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵

پیگیری دستور استاندار در بخش‌ها و شهرستان‌های استان قم

مدیرکل ثبت احوال استان قم گفت: دستور استاندار قم مبنی بر برپایی دفاتر پیشخوان دولت در بخش‌ها و شهرستان‌های مذکور مکتور به این اداره‌کل ارائه شد.

منوچهر تیموری، مدیرکل ثبت احوال استان قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، منوچهر تیموری، مدیرکل ثبت احوال استان قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به دستور استاندار قم مبنی بر ارائه خدمات بهتر به مردم در شهرستان‌ها و بخش‌ها، اظهار کرد: در شهرستان‌های کهک، جعفرآباد، سلفچگان و خلجستان نمایندگی ثبت احوال وجود ندارد و با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه اداره‌کل ارتباطات و زیرساخت متولی دفتر پیشخوان است، بیان کرد: دستور استاندار قم مبنی بر برپایی دفاتر پیشخوان دولت در بخش‌ها و شهرستان‌های مذکور مکتور به این اداره‌کل ارائه شد.

مدیرکل ثبت احوال استان قم ادامه داد: در این اداره‌کل آمادگی لازم وجود دارد تا در صورت تاسیس دفاتر پیشخوان دولت، دسترسی به آمار و اطلاعات ثبت احوال داده شود.

وی با اشاره به اینکه در جعفریه مشکلی نداریم، تصریح کرد: در شهرستان کهک نیز مذاکرات لازم در راستای برپایی دفتر پیشخوان دولت انجام شده است.

تیموری اضافه کرد: در شهرستان کهک از ۵دی‌ماه از طریق درگاه ملی مجوزها اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سلفچگان و خلجستان نیز باید از طریق این درگاه‌ها اقدام کنند، یادآور شد: در اداره‌کل ثبت احوال استان قم آمادگی لازم برای همکاری وجود دارد.

انتهای پیام
captcha