حقیقت نظام اسلامی در وجود شهدا متبلور است
کد خبر: 4110098
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

حقیقت نظام اسلامی در وجود شهدا متبلور است

استاندار کردستان گفت: حقیقت نظام اسلامی در وجود شهدا متبلور است و آن‌هایی که امروز از ابزار رسانه برای انحراف افکار نسل جوان استفاده می‌کنند و به دنبال قطع رابطه مردم و انقلاب هستند باید بدانند که همه اقشار مردم به شهدا عشق می‌ورزند و به مقام شهدا غبطه می‌خورند.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، ششم دی‌ماه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در سنندج با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) شهادت را بالاترین مدال افتخار و بندگی دانست و گفت: پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید:«برتر از هر نیکی، نیکی دیگری است الا شهادت که بالاتر از آن هیچ نیکی وجود ندارد».

وی افزود: خیابان‌ها و محلات کردستان و به ویژه سنندج مملو از خاطرات کسانی است که برای تأمین امنیت مردم و سربلندی اسلام فداکاری‌ها کرده‌ و جان پاک خود را نثار این اهداف متعالی خود کردند.

استاندار کردستان بیان کرد: جوانان و نوجوانانی که برای بهره بردن از لذت‌های دنیا و برای اینکه در مسیر رشد و ارتقای تحصیلی قدم بردارند مستحق‌تر بودند اما مردم و آسایش جامعه اسلامی را بر خود ترجیح دادند و مردانه پای در مسیر عزت و افتخار حسینی و مرگ سرخ گذاشتند.

وی با اعلام اینکه شهدا مرگ عزتمندانه را بر زندگی ذلیلانه ترجیح دادند و مشعل‌های فروزان همه ما شدند، ادامه داد: شهدای ما حجت‌های بزرگ خداوند بر ما هستند و سند حقانیت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

زارعی‌کوشا در ادامه گفت: حقیقت نظام اسلامی در وجود شهدا متبلور است و آن‌هایی که امروز از ابزار رسانه برای انحراف افکار نسل جوان استفاده می‌کنند و به دنبال قطع رابطه مردم و انقلاب هستند باید بدانند که همه اقشار مردم به شهدا عشق می‌ورزند و به مقام شهدا غبطه می‌خورند.

وی افزود: معطر شدن فضای شهر به عطر شهدای گمنام دارای یک پیام بزرگ برای ماست و برگزاری یادواره شهدا برای این است که رفتار و عملکرد خود را با حقیقتی به نام شهید تطبیق دهیم.

استاندار کردستان اظهار کرد: اگر پست و مقام دنیوی ما را از مسیر درست منحرف کرده، ورود شهدای گمنام فرصتی است برای اصلاح امور خود تا به جهانیان نشان دهیم که ملت ایران در این چهار دهه با عزت و اقتدار با تأسی از منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند.

وی در ادامه گفت: امروز ابزار رسانه به دنبال این هستند که جامعه را از حقایق عالم دور بدارند و خواسته‌های خودشان را با انواع ترفندها به نسل جوان ما القا کنند.

زارعی‌کوشا افزود: افتخار ما این است که امروز دولتی سرکار است که خود را یک خادم و سرباز ملت ایران می‌داند و هرگاه این دولت در مسیر موفقیت قرار گرفت، دست‌های معاندان خارجی و مزدوران داخلی برای جلوگیری از این موفقیت‌ها تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه القای خود کم‌بینی از حربه‌های دشمنان علیه ملت ایران است، گفت: در سال ۸۸ و در نهم دی ماه خروش ملت ایران، فتنه آمریکایی و اسرائیلی را جمع کرد و این خروش حماسه ملی باید برای نسل‌های آینده بازگو شود. ما فراموش نکردیم که آنهایی که در منطقه انواع توطئه‌ها را انجام دادند اکنون در مقابل جمهوری اسلامی زانو زده‌اند.

استاندار کردستان افزود: امروز پیام بزرگ شهیدان به همه ما این است که بصیرت داشته باشیم و مرعوب توطئه‌های دشمنان نشویم و به ویژه این پیام بزرگ مربوط به مسئولان و مدیران است.

وی یادآور شد: فراموش نکنیم که چه وظیفه و رسالت بزرگی که بر عهده داریم و همواره پاسدار خون شهیدان باشیم چرا که وظیفه ما خدمت به مردم و تلاش برای تعالی جامعه است.

انتهای پیام
captcha