استاندار یزد درگذشت پدر شهیدان شیرسلیمیان را تسلیت گفت
کد خبر: 4110265
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

استاندار یزد درگذشت پدر شهیدان شیرسلیمیان را تسلیت گفت

استاندار یزد در پیامی درگذشت حاج غلامحسین شیرسلیمیان، پدر معزز شهیدان والامقام احمد و علی‌اصغر شیرسلیمیان را تسلیت گفت.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد در پیامی درگذشت حاج غلامحسین شیرسلیمیان، پدر معزز شهیدان والامقام احمد و علی‌اصغر شیرسلیمیان را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: 

«در سالروز شهادت جانسوز حضرت صدیقه طاهره(س) خبر درگذشت انسان مؤمن و متمسک به سیره حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مرحوم مغفور حاج غلامحسین شیرسلیمیان، پدر معزز شهیدان والامقام احمد و علی‌اصغر شیرسلیمیان واصل و سبب تأثر عمیق اینجانب گردید.

بی‌گمان نام نیک آن فقید سعید که زندگی پربرکتش، محمل عرفان و معرفت الله، عشق به انوار مقدسه معصومان(ع)، ولایتمداری و صبر در راه خدا بود، در اذهان مردم شریف و نجیب یزد باقی خواهد ماند. رجاء واثق دارم این همه، مهر قبول کارنامه اعمال او در یوم الحساب باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز شهیدان شیرسلیمیان و بستگان آن مرحوم، از خداوند حی ذوالجلال برای مصابین، صبر جمیل و اجر جزیل را برای آن سفر کرده به دیار ابدیت، حشر با اولیاءالله مسئلت می‌نمایم.

همچنین از عموم مردم شهیدپرور استان دعوت می‌کنم تا با شرکت در مراسم‌های آن فقید سعید، در تجلیل از مقام صبر خانواده معزز شهدا اهتمام ورزند.»

یادآور می‌شود شهید احمد شیر سلیمیان متولد ۲۶ اسفند ۱۳۴۷ است که در ۱۸ سالگی در لباس خاکی پوشان بسیجی در جریان عملیات کربلای ۴ به تاریخ ۳ دی ماه سال ۱۳۶۵ با سمت غواص در اروندرود به شهادت رسید. برادرش علی اصغر نیز که متولد ۱۴ اسفند ۱۳۵۰ بود، در حالی که دانش آموز سوم راهنمایی بود از طریق بسیج به جبهه اعزام شد و در جریان عملیات پدافندی ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در ۱۶ سالگی با سمت معاون دسته در منطقه عملیاتی فاو به خیل شهدا پیوست.

انتهای پیام
captcha