برگزاری 9 ویژه‌برنامه اصناف به‌مناسبت نهم دی در کردستان
کد خبر: 4110358
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

برگزاری 9 ویژه‌برنامه اصناف به‌مناسبت نهم دی در کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با همکاری بخش خصوصی و بسیج اصناف، 9 ویژه‌برنامه همزمان با نهم دی‌ماه در کردستان برگزار می‌شود.

بختیار خلیقی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، بختیار خلیقی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در همایش گرامیداشت «هفته بصیرت و دهه مقاومت» که  امروز، هفتم دی‌ماه در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، گفت: در روز تاریخی و حماسی ٩ دی ملت قهرمان ایران با رهبری بار دیگر تجدید بیعت کرده و به تمام مخالفان نظام و دشمنان انقلاب ثابت کردند که مردم ما همچنان با تمام وجود پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به اینکه 9 دی بزرگترین سرمایه برای انقلاب و نظام اسلامی بود و حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است، افزود: وظیفه دوستان نظام و انقلاب اسلامی این است که به موقع عمل کرده و در مقابل دشمنان تمام قد ایستاده تا در همه فتنه‌ها دشمنان را ناکام کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: حماسه ۹ دی در سال ۸۸ نشان داد که مردم تا پای جان برای حفظ کشور و اصول انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و با برگزاری راهپیمایی دشمن‌شکن این روز به‌عنوان نماد بصیرت و اتحاد ملت در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی یادآور شد: بر حسب دستورالعمل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کمیته اصناف، صنعت، معدن و تجارت با همکاری بخش خصوصی و بسیج اصناف، 9 برنامه کاری همزمان با 9 دی‌ماه در کردستان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha