نشست گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4110364
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

نشست گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ایلام برگزار شد

نشست ستاد مردمی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز، ۷ دی‌ماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در ایلام برگزار شد.

حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز، ۷ دی‌ماه در نشست ستاد مردمی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف دشمن از تشکیل داعش، سرنگونی و تهاجم به جمهوری اسلامی بود و امروز همه ما مدیون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم به گونه‌ای بود که دل‌ها با این شهید والامقام همراه و تشییع پیکر پاک ایشان موجب رعب و وحشت دشمنان انقلاب و نظام سلطه شد، گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی دشمن تهدید کرد ۵۲ نقطه را در ایران مورد حمله قرار می‌دهد، اما جرئت نکردند دست به این اقدام بزنند، این امر به برکت حضور مردم در صحنه بود، دشمنان همواره از پشتیبانی مردم از نظام و ولایت در هراس هستند و تلاش می‌کنند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه حضور مردم در صحنه یک فرصت بزرگ برای نظام اسلامی است، تأکید کرد: این فرصت را خداوند متعال برای ما ایجاد کرده که باید از این فرصت استفاده و تلاش کنیم این فرصت‌ها را از دست ندهیم و با خدمتگذاری به‌ویژه به اقشار مستضعف آنها را به نظام امیدوارتر کنیم.

وی با بیان اینکه با جهاد تبیین زمینه بیان واقعیت‌ها برای نسل جوان فراهم شود، افزود: برخی در این صحنه‌ها خود را باخته و به گونه‌ای رفتار کردند که به‌زودی سرنگونی نظام رقم می‌خورد و جرئت نکردند وارد عرصه تبیین شوند و امروز نیاز به تبیین داریم، مقر بازاریان مسجد بوده است، ولی برخی بازاریان با مسجد فاصله گرفته‌اند که باید ارتباط بازاریان با مسجد تقویت شود.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار گفت: حرکت خوبی در مدارس شروع شده و باید استمرار داشته باشد و نقش جمهوری اسلامی در ظلم ستیزی، آزادی‌خواهی و آگاهی بخشی برای دانش آموزان باید بیان شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید بیش از گذشته پای کار باشند و در راستای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها در فضای مجازی حاضر نشدند پای کار بیایند و در ایام اغتشاشات به‌صورت دوپهلو مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام
captcha