نیازمند تحلیل جریانات حماسی ایران برای تقویت هوشیاری مردم هستیم
کد خبر: 4110464
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

نیازمند تحلیل جریانات حماسی ایران برای تقویت هوشیاری مردم هستیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بر ضرورت انتقال تجربیات حماسه 9 دی به نسل‌های آینده، گفت: باید با تحلیل این وقایع، حوادث و جریانات، هوشیاری بیش از پیش مردم را نسبت به شرایط آینده تقویت کرد.

حجت‌الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: پس از انتخابات 22 خرداد سال 88، دشمن فتنه انگیزی‌های خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه فتنه 88 نتیجه همین فتنه‌های دشمن بود، تصریح کرد: دشمنان هر زمان که شاهد پیروزی‌هایی از ایران اسلامی بودند، حرکت تهاجمی را پی گرفتند و در سال 88 نیز به اصل و ارکان نظام اسلامی هجمه وارد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده و از این فرصت استفاده کرد، افزود: دشمن در سال 88 با شیوه‌های مختلف، جوانان را به میدان آورد، اما زمانی که مردم دریافتند دشمن اصل اعتقادات را نشانه گرفته است با بصیرتی مثال زدنی حماسه 9 دی را رقم زدند.

مشرفی بر ضرورت انتقال تجربیات این حماسه به نسل‌های آینده، تصریح کرد: در ماه‌های اخیر دشمن پس از مشاهده تلاش‌های دولت سیزدهم دست به فتنه زد که باز هم با هوشیاری و حضور مردم به بار ننشست که باید با تحلیل این وقایع، حوادث و جریانات، هوشیاری بیش از پیش مردم را نسبت به شرایط آینده تقویت کرد.

وی بیان کرد: به بهانه دهه بصیرت، سخنرانان کشوری به سخنرانی در جمع دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم در مساجد به تبیین مسائل خواهد پرداخت و در این دهه برگزاری 100 یادواره شهدا و ۲ هزار جلسه تبیینی در برنامه‌ها دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به سخنرانی آیت‌الله خاتمی؛ عضو مجلس خبرگان رهبری در حسینیه جماران بیرجند و مسجد جامع قاین، ادامه داد: سخنرانان در این روزها لازم است محور جلسات و سخنرانی‌های خود را خنثی سازی توطئه‌های دشمن قرار دهند تا هرچه بیشتر جوانان آگاه شوند.

مشرفی با بیان اینکه شیوه‌های جنگ ترکیبی دشمن باید برای جامعه بیان شود، ادامه داد: بهره‌گیری از فضای مجازی از اهمیت خاصی برخوردار است و باید برای حضور پررنگ و اثربخش در آن برنامه داشت؛ 25 ستاد استانی و شهرستانی مختص دهه بصیرت تشکیل و ۱۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha