مراسم گرامیداشت 9 دی در سنندج برگزار شد
کد خبر: 4110550
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

مراسم گرامیداشت 9 دی در سنندج برگزار شد

مراسم گرامیداشت ۹ دی با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه استان کردستان امروز، هشتم دی‌ماه در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت ۹ دی که امروز، هشتم دی‌ماه در سالن آزادی سنندج برگزار شد، گفت: فتنه 88 و فتنه اخیر از مهم‌‌ترین توطئه‌های دشمنان در سال‌های اخیر بود که دشمن در قالب آن درصدد براندازی نظام بود.

وی با تأکید بر اینکه این فتنه‌ها از زوایای مختلف قابل بررسی و تحلیل است، افزود: فتنه امسال در کنار ابعاد و پیامدهای منفی، ناخواسته برکات و دستاوردهایی را هم برای نظام داشته است که اولین دستاورد آن آشکارتر شدن نقش حکیمانه رهبری در مهار فتنه بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رسوایی منافقان، اغتشاگران و فتنه‌گران را از دیگر دستاوردهای فتنه علیه نظام دانست و بیان کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود و براندازی نظام دست به هرکاری زدند و آبروی خود را بردند و مردم فهمیدند که داستان، داستان اعتراض نیست لذا صف خود را آنها جدا کردند.

وی آشکار شدن پشتوانه مردمی را از دیگر دستاوردها اعلام و بیان کرد: در مجموع اغتشاشگران امسال با همه تکرار نفرات ۲۹۰ هزار نفر بیش نبودند اما با پشتیبانی امپراطوری رسانه‌ای و هجمه‌های دشمنان این اقلیت اکثریت نشان داده شد و این امر مردم نرا گران کرد.

حجت‌الاسلام حسنی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها در اغتشاشات اخیر بازهم دچار خطای محاسباتی شدند، افزود: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام باردیگر قدرت معنوی ایران را براجهانیان نمایان کرد.

وی شناسایی نفوذی‌های مزدور و خائن را از دیگر دستاوردهای فتنه اخیر دانست و گفت: دیر یا زودکسانی که معاندانه علیه ملت بودند شناسایی و به سزای اعمال یزید گونه خود می‌رسند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی لو رفتن توطئه تجزیه ایران در قالب شعارهای دشمنان را از دیگر دستاوردهای فتنه اخیر برای نظام ذکر کرد و افزود: با توجه به اینکه فشار حداکثری دشمن به نظام و کشور جواب نداد لذا امروز دشمن دست به جنگ ترکیبی، شناختی، فرهنگی و اقتصادی زده است.

وی افزود: اولین پیامد این فتنه سوق‌دادن جامعه به سمت ناامنی بود و کشور ایران که در منطقه از لحاظ امنیت مثال‌زدنی بود، آنها خواستند کشور را به چالش امنیتی بکشانند و هر کسی جامعه را به سمت ناامنی سوق دهد انسان منفوری خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسنی با اشاره به اینکه تنه‌گران مدتها امنیت را به عنوان ضروری‌ترین نیاز جامعه از مردم سلب کردند، بیان کرد: یک پیامد دیگر فتنه آن است که فتنه‌گران با این فتنه‌انگیزی‌ها به آبروی نظام در سطح جهان لطمه‌زدند و این از همان گناه‌های غیرقابل بخشش است.

وی با تأکید بر اینکه ظلم و خیانتی که به وسیله فتنه‌گران به مردم و نظام شد هرگز بخشوده نمی‌شود، افزود: ایجاد خسارت از دیگر پیامدها بود، ملت ایران به خاطر خیانت فتنه‌گران ضرر کردند و این فتنه هم شامل هزینه مادی و هم هزینه معنوی و سیاسی بود.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آسیب‌های مالی اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران در اغتشاشات اخیر ۵ هزار میلیارد تومان به جامعه خسارت وارد کردند و سرمایه‌گذارانی که می‌خواستند در این کشور کارآفرینی کنند که قطعا برای مردم مفید بود اما سرمایه‌ها را فراری دادند.

وی در پایان یادآور شد: امروز باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیارتر از گذشته عمل کنیم و هرکدام با جهاد تبیین دستاوردهای نظام را منعکس کرده و با امیدآفرینی در جامعه بر توطئه‌های دشمنام پیروز شویم.

انتهای پیام
captcha