پیوند امت با ولایت به معنای آگاهی نسبت به دستاوردهای انقلاب است
کد خبر: 4110704
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
امام جمعه موقت بیرجند:

پیوند امت با ولایت به معنای آگاهی نسبت به دستاوردهای انقلاب است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز پیوند امت با ولایت یعنی آگاهی داشتن نسبت به دستاوردهای عظیم ۴۳ ساله انقلاب در عرصه‌های مختلف است.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجند، امروز، ۹ دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:‌ دشمن از هیچ و پوچ برای اهداف خود استفاده می‌کند، اما ما با وجود این همه دستاورد از تبیین آن برای نسل جدید غافل هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت پیوند و میثاق امت با ولایت تصریح کرد: یکی از دستاوردهای این پیوند موفقیت است، اما اولین شرط موفقیت نداشتن تعصب و پیش‌داوری است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به دروغ‌پراکنی دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی بیان کرد: ولایت‌مداری لازم و کار را کفایت و تمام می‌کند و جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بیان حقیقت‌ها و واقعیت‌هاست.

رحیم‌آبادی با بیان اینکه علم و آگاهی سلاح امروز ما در مبارزه با دشمن است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها مدعی حقوق زن هستند اما اعتقادی به آن ندارد در حالی که «زن، زندگی و آزادی» شعار اصلی اسلام است و این مهم را جمهوری اسلامی ایران با حضور فعال زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، دانشگاهی و علمی ثابت کرده است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: معلمان نسبت به تبیین واقعیت‌ها و دستاوردها برای نسل نوجوان و جوان باید اقدام کنند و هیچ ترک فعلی در این زمینه پذیرفته نیست.

رحیم‌آبادی ادامه داد: زندگی حضرت فاطمه(س) برای همگان درس است و توجه به زندگانی ائمه اطهار(ع) بسیار ضروری و اوجب همه واجبات است و موفقیت‌های که تاکنون داشته‌ایم به‌خاطر توجه به این مهم بوده و موفقیت کامل ما در گروه توجه کامل به سبک زندگی و سیره معصومین(ع) است.

وی با بیان اینکه بزرگترین و عظیم‌ترین نقش‌آفرینی اساسی حضرت فاطمه(س) برای برگرداندن حاکمیت اسلامی و به خط برگرداندن مردم است، اظهار کرد: پیوند امت با امامت و ولی‌فقیه نسخه‌ای برای همه زمان‌هاست و منحصر در حماسه ۹ دی و ایام‌الله خاصی نمی‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه کلید اصلی رستگاری پیوند امت با ولایت است، بیان کرد: امروز ملت عزیز ایران اسلامی به‌خاطر پیوند با ولایت آرام‌ترین قلوب را دارند؛ امروز جمهوری اسلامی ایران به‌دلیل پیوند ملت با ولایت، خاستگاه و الگوی مقابله با استکبار جهانی است.

مسئولان و مدیران كل استانی همزمان با سالروز ۹ دی‌ماه با برپایی میز خدمت در محل اقامه نماز جمعه در مسجد المهدی(عج) بیرجند به درخواست‌ها و مشكلات مردم رسیدگی كردند.

انتهای پیام
captcha