نظام اسلامی با تکیه بر ملت از گذرگاه‌های تاریخی عبور می‌کند
کد خبر: 4110759
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳

نظام اسلامی با تکیه بر ملت از گذرگاه‌های تاریخی عبور می‌کند

فرماندار چالدران گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ملت بزرگ کشورمان تکیه کرده است و با پشتوانه این ملت از گردنه‌های پرپیچ‌و‌خم تاریخی عبور می‌کند.

نظام اسلامی با تکیه بر ملت از گذرگاه‌های تاریخی عبور می‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد، فرماندار چالدران،‌ روز گذشته، 9 دی در مراسم بزرگداشت حماسه مردمی روز بصیرت با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع چالدران برگزار شد، گفت: مردم با حضور در رویدادهای سیاسی و اجتماعی، اوج انزجار خود از سران فتنه و فتنه‌گران را نشان داده‌اند و به انحای مختلف حمایت خود از ارزش‌های اسلام، انقلاب و رهبری را اعلام کرده‌اند.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در این آیین، اظهار کرد: امروز مردم این خطه بار دیگر برگ زرین دیگری را در حمایت از رهبر معظم انقلاب، امنیت و اقتدار کشور به نمایش گذاشتند و نشان دادند فتنه‌گران، ایادی و نوکران دشمنان جایگاهی نزد آنها ندارند.

فرماندار چالدران بیان کرد: خوشبختانه به پشتوانه همین حمایت مردمی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گذرگاه‌های مختلف تاریخی با اقدام و عمل به موقع، دامن پاک خود را از گزند نقشه‌های شوم دشمنان مصون نگه داشته است.

عبدالله‌نژاد با بیان اینکه، امروز مردم بصیر و لحظه‌شناس چالدران بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی خود حماسه‌ای عظیم خلق کرده و برگ زرین دیگری بر افتخارات بی‌شمار خود افزودند، ادامه داد: در حماسه باشکوه 9 دی ملت بزرگ کشورمان اوج بصیرت، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی خود را به منصه ظهور گذاشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف اثبات کرده‌اند، همچنان با انقلاب و ارزش‌های اسلامی عناد دارند، اضافه کرد: بنابراین لازم است، در کشورمان مباحث دشمن‌شناسی جزو اولویت‌ها قرار گیرد.

فرماندار چالدران ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر، خاطرنشان کرد: دشمن بار دیگر به امنیت، وحدت و همت ملت ایران طمع کرده و حوادث اخیر را رقم زد، اما ملت بابصیرت ایران با وحدت و همدلی خود آرامش را به کشورمان برگرداندند.

انتهای پیام
captcha