روند آماده‌سازی کتاب‌های کتابخانه مرکزی خرم‌آباد آغاز شد
کد خبر: 4110840
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
با ثبت یک جلد قرآن

روند آماده‌سازی کتاب‌های کتابخانه مرکزی خرم‌آباد آغاز شد

همزمان با آغاز فرآیند بازطراحی و تجهیز کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، روند آماده‌سازی کتاب‌های این کتابخانه با ثبت یک جلد قرآن کریم آغاز شد.

کتابخانه مرکزی خرم آبادبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، به‌دنبال سفر اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها و هادی امیری، مدیرکل امور عمرانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به استان لرستان و آغاز فرآیند بازطراحی و تجهیز پروژه کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، روند آماده‌سازی کتاب‌های این کتابخانه نیز با ثبت یک جلد قرآن کریم، به‌عنوان اولین کتاب ثبت شده، آغاز شد.

اولین سهمیه کتاب کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، 10 هزار جلد بوده که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ارسال و به همت کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌آباد در حال ثبت است، همچنین سهیمه دوم کتاب این کتابخانه 35 هزار جلد بوده که در روزهای آتی به استان ارسال و این روند تا تکمیل کامل مخزن ادامه خواهد داشت.

با آغاز فرآیند بازطراحی و تجهیز کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، کارگروه افتتاح این کتابخانه نیز در نهاد و استان تشکیل و وظایف کمیته‌های مختلف این کارگروه مشخص و طبق زمان‌بندی قبلی انجام خواهند شد.

یادآور می‌شود، کتابخانه مرکزی خرم‌آباد به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه فرهنگی استان لرستان در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع احداث و تاکنون بیش از 370 میلیارد ریال برای آن هزینه صرف شده و افتتاح این مجموع بزرگ فرهنگی همواره از خواسته‌های به‌حق مردم استان بوده است. 

انتهای پیام
captcha