همایش بین‌المللی شعر «شاخه طوبی» در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4110897
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

همایش بین‌المللی شعر «شاخه طوبی» در سنندج برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی شعر «شاخه طوبی»؛ یادمان سومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلمیانی با حضور شاعرانی از ایران و افغانستان در کتابخانه مرکزی سنندج برگزار می‌شود.

همایش بین المللی شعر شاخه طوبی

محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: همایش بین‌المللی شعر «شاخه طوبی»، یادمان سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور شاعرانی از ایران و افغانستان، 12 دی‌ماه ساعت 10 در کتابخانه مرکزی سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی و با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، شورای هماهنگی انقلاب اسلامی کردستان، ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج و سازمان بسیج هنرمندان سپاه بیت المقدس برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان بیان کرد: در این همایش علاوه بر شاعرانی از استان کردستان، شعرایی از سراسر کشور و افغانستان نیز حضور دارند و به صورت مجازی اشعار خود را برای حاضران قرائت می‌کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.skyroom.online/ch/researchpl/kordestan از طریق اسکای روم در همایش بین‌المللی شعر «شاخه طوبی» حضور پیدا کنند.

مخدومی افزود: در سال گذشته این همایش با حضور شاعرانی از کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان برگزار شد که با استقبال علاقه‌مندان مواجه شد.

وی با اشاره به حضور مسئولان استان در برنامه شاخه طوبی، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ مقرر در مراسم حضور داشته و یا به صورت مجازی از طریق فضای اسکای روم در این همایش شعر مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha