مهلت ثبت نام جامعه‌الزهرا در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تمدید شد
کد خبر: 4111022
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
تا 30 دی؛

مهلت ثبت نام جامعه‌الزهرا در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تمدید شد

اشرف‌السادات ارمکان، مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س)، از مهلت ثبت نام جامعه الزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تا 30 دی خبر داد.

مهلت ثبت نام جامعه‌الزهرا در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تمدید شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جامعه الزهراء(س)، اشرف السادات ارمکان با اشاره به پذیرش و ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ جامعه الزهرا در سطوح تحصیلی دو، بازپذیری، سه، چهار و سطح سه بین‌الملل، بیان کرد: مهلت ثبت نام در آزمون ورودی جامعه الزهراء(س) تا 30 دی تمدید شده است.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهراء(س) با اشاره به تحصیل بانوان طلبه در سطوح دو، سه، چهار و دوره عالی فقه و اصول، اظهار کرد: شرایط تحصیل در جامعه الزهرا به صورت حضوری تمام‌وقت و حضوری نیمه‌وقت در دو نوبت صبح و عصر، غیرحضوری و مجازی فراهم شده و بانوان علاقه‌مند به علوم دینی با توجه به شرایط خود می‌توانند یکی از این برنامه‌ها را برای تحصیل خود انتخاب کنند.

ارمکان ادامه داد: متقاضیان و داوطلبان برای ثبت نام و اطلاع از شرایط تحصیل به سامانه سنجش و پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/ مراجعه کرده و پیش از ثبت نام حتماً دفترچه راهنمای ثبت نام را با دقت مطالعه کنند.

وی با اشاره به شرایط معاف از آزمون ورودی، یادآوری کرد: شرایط پذیرش داوطلبان معاف از آزمون در دفترچه راهنما اعلام شده و داوطلبان واجد شرایط می‌توانند به دفترچه راهنما مراجعه کنند.

ارائه ۱۵ رشته و گرایش تحصیلی در مقطع تحصیلی سطح سه

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) با اشاره به رشته‌ها و گرایش‌های مقطع تحصیلی سطح سه، عنوان کرد: امسال ۱۵ رشته و گرایش در مقطع تحصیلی سطح سه ارائه شده است.

ارمکان افزود: در مقطع تحصیلی سطح سه، رشته‌های تاریخ اسلام، تاریخ و سیره اهل بیت (ع)، تبلیغ با گرایش حج، تربیت دینی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، مدیریت آموزشی، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، کلام اسلامی با سه گرایش امامت، مهدویت و مذاهب اسلامی، مدرسی ادبیات عرب و مطالعات اسلامی زنان ارائه شده است.

وی یادآور شد: در مقطع سطح سه، ۷۲ رشته دانشگاهی همسو وجود دارد که داوطلبان فارغ‌التحصیل و یا در حال تحصیل این رشته‌ها می‌توانند برای ثبت نام در آزمون ورودی مقطع تحصیلی سطح سه اقدام کنند.

ارائه 6 رشته تحصیلی در مقطع تحصیلی سطح چهار

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا به رشته‌های تحصیلی سطح چهار اشاره کرد و اظهار داشت: امسال در مقطع تحصیلی سطح چهار، 6 رشته تحصیلی تفسیر علوم و معارف قرآن، تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، تاریخ و سیره پیامبر اعظم (ص)، کلام اسلامی و حکمت متعالی ارائه شده است.

ارمکان عنوان کرد: پس از فراخوان پذیرش، امکان ارائه رشته تفسیر تطبیقی در سطح چهار برای داوطلبان ایرانی و غیرایرانی فراهم شد و داوطلبان سطح چهار می‌توانند این رشته را انتخاب کنند. 

وی در پایان بیان کرد: امکانات مناسبی برای تحصیل بانوان در این مجموعه فراهم شده است و بانوان علاوه بر مباحث علمی می‌توانند در دوره‌های مهارت‌افزایی مختلفی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha