اکران رایگان «ردی از یک مرد» در کردستان
کد خبر: 4111101
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

اکران رایگان «ردی از یک مرد» در کردستان

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: مستند سینمایی «ردی از یک مرد» به کارگردانی ساسان فلاح فر، همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سینماهای استان کردستان اکران می‌شود.

مستند ردی از یک مرد

امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: مستند «ردی از یک مرد» به کارگردانی ساسان فلاح‌فر، همزمان با سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در سینماهای حوزه هنری در استان کردستان اکران می‌شود.

وی افزود: «ردی از یک مرد» روایت خاطرات مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی از زبان مردم روستای «قنات ملک»؛ زادگاه این فرمانده بزرگ انقلاب اسلامی است.

رئیس حوزه هنری استان کردستان بیان کرد: این مستند توسط پخش رویش بهمن سبز روز دوشنبه ۱۲ دی همزمان با سینماهای منتخب سراسر کشور در پردیس سینمایی بهمن سنندج، پردیس سینمایی آزادی بیجارو پردیس سینمایی مهر سقز به صورت رایگان اکران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان برای کسب اطلاع از سانس‌های اکران این فیلم و تهیه بلیط می‌توانند به سایت گیشه ۷ مراجعه کنند، افزود: این مستند ۷۷ دقیقه‌ای که توسط بنیاد مکتب حاج قاسم تهیه شده در بخش بلند ملی و مسابقه شهید آوینی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت نیز حضور داشته است.

یادآور می‌شود؛ در خلاصه داستان این مستند آمده است: «برای شناخت حاج قاسم سلیمانی کمی باید به عقب برگردیم. به سال‌های دور که او عشایرنشین بود؛ به روستای زادگاهش قنات‌ملک در کرمان؛ به میان مردمی که هر کدام قصه و ردی از این بزرگ‌مرد در زندگی‌شان دارند تا با آن زبان بی‌تکلف روستایی برایمان روایت کنند».

انتهای پیام
captcha