اقتدار و انسجام اسلامی در گرو وحدت و همدلی اقوام است
کد خبر: 4111342
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر :

اقتدار و انسجام اسلامی در گرو وحدت و همدلی اقوام است

امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر با بیان اینکه اقتدار و انسجام اسلامی در گرو وحدت و همدلی اقوام است، گفت: وحدت و تقریب یکی از آرمان‌های انقلاب و اسلام است و نتیجه آن ایرانی مقتدر و منسجم در برابر حیله‌ها و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان می‌شود.

آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهربه گزارش ایکنا از گلستان، آخوند ابوبکر خوجملی امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر در نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی که امروز، ۱۱ دی در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: وحدت و همدلی از سرمایه‌های ارزشمند برای همه محسوب شده که به عنوان یک اصل در نظام حاکمیتی مورد توجه است. 

مشاور استاندار در امور اهل‌سنت گلستان با اشاره به اینکه وجود مردمی متدین و علمای آگاه امر وحدت را مستحکم می‌کند، گفت: نماینده ولی فقیه استان گلستان نيز با نگاه تقریبی و وحدت آفرین خود این استان را در نوع خود بی نظیر کرده است.

آخوند خوجملی تصریح کرد: مطابق قرآن کریم همه مسلمین با هم برابر و برادر هستند و هیچ برتری نسبت به یکدیگر ندارند مگر در تقوا و بر همه لازم است که بین برادران خود صلح و دوستی برقرار کنند و خیرخواه یکدیگر باشند و از اختلاف اجتناب‌ کنند.

مشاور استاندار در امور اهل‌سنت گلستان تصریح کرد: وحدت مايه رحمت و اختلاف موجب عذاب است و ما از خداوند متعال خواستاریم که به این وحدت و همدلی ما استحکام ببخشد و مايه خیر و برکت برای این استان می‌شود.

آخوند خوجملی گفت: وحدت و تقریب یکی از آرمان‌های انقلاب و اسلام است و نتیجه آن ایرانی مقتدر و منسجم در برابر حیله‌ها و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان می‌شود.

انتهای پیام
captcha