مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» در کرمانشاه اکران می‌شود
کد خبر: 4112237
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» در کرمانشاه اکران می‌شود

مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» از ۱۹ دی به مدت یک هفته در پردیس سینما آزادی کرمانشاه اکران می‌شود.

مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست»

جواد کنجوری، مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اکران مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» خبر داد و اظهار کرد: این مستند اجتماعی محصول مرکز مستند سوره ساخته محسن اسلام‌زاده است و از ۱۹ دی به مدت یک هفته در کرمانشاه اکران می‌شود.

وی افزود: مستند یاد شده پخش آن برعهده دفتر پخش «رویش» مؤسسه بهمن سبز است که در پردیس سینما آزادی کرمانشاه اکران خواهد شد.

کنجوری تصریح کرد: اکران این مستند روز‌های ۱۷ و ۱۸ دی در برخی اماکن و مراکز استان کرمانشاه اجرا می‌شود و پس از برگزاری افتتاحیه به مدت یک هفته در پردیس سینما آزادی نمایش داده خواهد شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه با اشاره به اینکه افتتاحیه اکران مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» با حضور عوامل مستند برگزار می‌شود، گفت: این مستند موضوعی اجتماعی است که به مصائب زنان آسیب‌دیده، چالش‌های حاشیه‌نشینی و خیابان زیستی می‌پردازد و قصه‌هایی از زنان کارتون‌خواب و افرادی که اعتیاد خود را ترک کرده‌اند، تعریف می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» در چهلمین جشنواره فیلم فجر و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» حضور داشته و موفق به کسب جایزه بهترین فیلم مستند از نگاه داوران ناجی هنر در بخش ملی جشنواره «سینما حقیقت» شده است.

انتهای پیام
captcha